بررسی پیشنهاد مرغ 3450 تومانی در جلسه 3 جانبه با سازمان حمایت

بررسی پیشنهاد مرغ 3450 تومانی در جلسه 3 جانبه با سازمان حمایت
رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: درخواستی به وزارت بازرگانی برای افزایش قیمت مرغ به کیلویی 3450 تومان ارائه کردیم و قرار است جلسه‌ای با حضور سازمان حمایت، معاونت امور دام و اتحادیه تشکیل و نتیجه نهایی اعلام شود.
محمد یوسفی  گفت: بعد از گذشت یک ماه هنوز در این زمینه جوابی اعلام نکرده‌اند. وی همچنین گفت: در حال حاضر مرغ زنده کیلویی 2 هزار و 100 تا 2 هزار و 200 تومان عرضه می‌شود که تقاضای ما افزایش به 2 هزار و 400 تومان است.
یوسفی گفت: سازمان بازرگانی استان تهران این قیمت را تأیید کرده اما منتظر نتیجه نهایی از جلسه‌ای که قرار است تشکیل شود هستیم.
وی افزود: با توجه به ضرورت تنظیم بازار مرغ در ماه رمضان ضروری است تا به جهت تشویق تولید‌کنندگان به جوجه‌ریزی و تأمین نیاز مردم در آن زمان با افزایش قیمت مرغ موافقت شود زیرا در غیر این صورت تأمین مرغ شب عید با مشکل مواجه خواهد شد.
یوسفی گفت: در حال حاضر اگر چه مرغ گرم کیلویی 3 هزار و 200 تا 3 هزار و 300 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد اما تولید‌کنندگان آن ضرر می‌کنند.
وی گفت: در حال حاضر استانهای تهران، البرز، قزوین، بخشی از قم و مازندران قرنطینه‌اند و از سوی سازمان دامپزشکی مجوز جوجه‌ریزی داده نمی‌شود.
یوسفی گفت: چند روز پیش به بخشی از مرغداری‌ها در استان تهران مجوز جوجه‌ریزی داده شد اما به دلیل عدم پاکسازی کامل از عوامل بیماری دوباره قرنطینه اعلام شد.
رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی با انتقاد از مسئولان گفت: پیش‌بینی برخی مشکلات آینده امکان‌پذیر است اما مسئولان زمانی که به مشکل برمی‌خورند دنبال راه چاره می‌گردند.
 
نظرات شما
  •  

    محمد رضا یک کلام گفت : ۹۰/۰۲/۲۶

    اا
    میدوارم همانطور که تخم مرغ ارزش واقعی خود را پیدا کرد مرغ هم ارزش واقعی خود را پیدا کند.البته در مورد تخم مرغ عواملی شامل انفو لانزا. معدوم کردن فارمهای مادر تخم گذار !!!!!؟؟؟؟ باعث ان بود که امیدوارم در مورد مرغ این عوامل دخیل نباشد

    پاسخ...
  •  

    مهندس علوم دامی از تبریز گفت : ۹۰/۰۲/۲۹

    دو ساله که در زمینه مرغداری فعالیت می کنم متاسفانه هر دوره با مشکلات بزرگی مواجه می شویم یک دوره شرایط آبو هوایی دوره بعد بیماری و این دوره برای 32000 قطعه مرغ 16000000شانزده میلیون تومان هزینه گاز و مرغ را به قیمت 2080 تومان فروختیم از مسولان کشور می پرسم چرا هزینه گاز ،گران شدن قیمت ذرت و سویا نسبت 6 ماه گذشته و قیمت مرغ با همان قیمت 6 ماه پیش مقایسه نمی کنند و فکری به حال ما نمی کنند؟؟؟؟؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com