برخورد قاطع با عاملین کشتار غیر مجاز و فروشندگان دوره گرد مرغ و ماهی

برخورد قاطع با عاملین کشتار غیر مجاز و فروشندگان دوره گرد مرغ و ماهی
به منظور اجرای طرح تضمین کیفیت و سلامت فراورده های خام دامی نشست مشترک مسئولین دامپزشکی و دادگستری ارسنجان برگزار شد
سرپرست شبکه دامپزشکی ارسنجان گفت: با حضور رییس دادگستری ارسنجان، جانشین دادستان و مسئولین انتظامی و اجرایی شهرستان در جلسه هماهنگی که در محل شبکه دامپزشکی ارسنجان برگزار گردید پیرامون تعامل دستگاه قضایی و اجرایی در راستای حفظ بهداشت عمومی،سلامت غذایی شهروندان و تضمین کیفیت فراورده های خام دامی بحث ،تبادل نظر و مصوباتی در جهت برخورد با متخلفین بهداشتی این حوزه تصویب گردید.
دکتر جواد دولتخواه افزود: تامین سلامت و امنیت غذایی مردم یکی از مهمترین اهداف دامپزشکی است که همکاری سایر دستگاهها در نیل به این اهداف بسیار تاثیرگذار است.
حبیب پور رییس دادگستری ارسنجان نیز ضمن اعلام آمادگی دستگاه قضائی جهت برخورد قانونی و قاطع با متخلفین حوزه بهداشتی فراورده های خام دامی اعم از کشتار غیر مجاز دام، عرضه گوشت فاسد در رستورانها و سایر مراکز عرضه، برخورد با فروشندگان مرغ زنده و ماهی فروشان دوره گرد بر اهمیت تعامل و همکاری در حوزه سلامت و امنیت غذایی شهروندان تاکید کرد.
در ادامه جعفر روح بخش جانشین دادستان ارسنجان تداوم برگزاری جلسات مشترک دستگاه قضایی و اجرایی شهرستان را در راستای ارتقاء بهداشت عمومی خواستار شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com