برآورد رشد 15 درصدی بازار نهاده های مرغداری هند

برآورد رشد 15 درصدی بازار نهاده های مرغداری هند
طبق گزارشی تحت عنوان "برآورد موقیت بازار خوراک طیور هند تا سال 2020 میلادی" انتظار می رود که به دنبال عواملی همچون افزایش مصرف محصولات مرغداری در این کشور، رشد جمعیت، افزایش تقاضا برای گوشت سفید در مقایسه با گوشت قرمز، و افزایش تعداد طیور، بازار خوراک مرغداری هند در طی سال های 2020 – 2015 میلادی با رشد ترکیبی 15 درصد رو به رشد باشد.
افزایش سطح درآمد خانوارها، رشد مصرف گوشت مرغ ، و افزایش سطح آگاهی مردم در رابطه با مغذی بودن گوشت سفید و همچنین مقرون به صرفه تر بودن آن در مقابل انواع گوشت ها صنعت خوراک طیور را ذینفع ساخته است. رشد مرغ های گوشتی سریع تر از مرغ های تخمگذار است و به منظور تبدیل هر چه بهتر خوراک به گوشت، بایستی پروتئین خوراکی بیشتری هم دریافت کنند. 
جنوب هند بیشترین سهم را در تولید و مصرف محصولات مرغداری دارند بنابراین این منطقه از لحاظ بازار خوراک مرغداری نیز منطقۀ برجسته ای محسوب می شود.
یکی از کارشناسان این صنعت در این زمینه اذعان داشت : هند از جمله کشورهایی است که بالاترین رشد بازار خوراک جهان را دارد. رشد جمعیت ، تغییر عادات غذایی ، رشد مصرف محصولات مرغداری و غیره از جمله عوامل کلیدی مؤثر در رشد بازار خوراک هند است. افزایش تمایل به سوی مرغداری زنجیره ای نیز عامل مهم دیگری در این زمینه شناخته شده است.   


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com