بر پرداخت بموقع تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی و اقتصادی استان اردبیل تاکید کرد

بر پرداخت بموقع تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی و اقتصادی استان اردبیل تاکید کرد
جلسه بررسی آخرین وضعیت طرحهای معرفی شده از محل تسهیلات ریالی بودجه 91 صندوق توسعه ملی باحضور معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط در سالن شیخ صفی استانداری برگزار گردید.
در این جلسه معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل ضرورت پرداخت تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی را یاد آورشد و گفت: قرار است برای 13 طرح که اغلب آنها در زمینه تولید کنسانتره، پرورش مرغ مادر گوشتی، درجه بندی و بسته بندی و سردخانه، احداث سیلوی گندم، خدمات سردخانه ای و کارخانه لبنیات می باشد تسهیلات بانکی با سود 13 درصد توسط بانکهای عامل پرداخت شود.
سید حامدعاملی با اشاره به اینکه سهم استان اردبیل از محل ستاد صیانت از تولید6 میلیارد تومان است که در مقایسه با سایر استانها رقم قابل قبولی است و 2 میلیارد تومان از آن به واحدهای تولیدی وصنعتی مشکل دار استان که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به بانک های عامل معرفی شده اند پرداخت می شود.
وی اضافه کرد: اغلب واحدهای صنعتی وتولیدی استان اردبیل بدلیل مشکل سرمایه در گردش غیر فعال می باشند که بایستی باهمکاری وهمدلی دستگاههای اجرایی بویژه بانک های عامل آنها را فعال کرده تا بتوانیم استان را از لحاظ تولید به جایگاه واقعی خود برسانیم.
معاون برنامه ریزی استانداری اردبیل سوق پیدا کردن منابع بانکی را به سمت تولید و اشتغال ضروری عنوان کرد و گفت: ایجاد حتی یک زمینه اشتغال در شرایط تحریم ها و فشارهای اقتصادی یک جهاد مقدس است و همه وظیفه داریم در مورد اقتصاد مقاومتی از جبهه تولید داخلی، کار و سرمایه ایرانی حفاظت و صیانت کنیم.
وی هم چنین از برخورداری صادرکنندگان محصولات کشاورزی جهت استقاده ازتسهیلات بانکی در راستای توسعه و گسترش بخش کشاورزی در استان که از لحاظ ایجاد اشتغال پایدار از اهمیت ویژه ای برخوردار است خبرداد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com