بدهی برخی وزارتخانه ها، علت توزیع نشدن مرغ سبد کالای ماه رمضان

بدهی برخی وزارتخانه ها، علت توزیع نشدن مرغ سبد کالای ماه رمضان

سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای این وزارتخانه مقدور نیست که از سال 85 از برخی سازمان ها و وزارتخانه ها طلبکار باشد و دوباره به همان نهادها در سال 87 خدمات رسانی کند.
دکتر انصاری، سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با سایت شبکه خبر ، در خصوص علل عدم توزیع مرغ سبد کالای ماه مبارک رمضان از سوی این وزارتخانه اظهار داشت: وقتی اسم بن یا کالا برگی به مناسبتی خاص اعلام می شود، به این معنا نیست که لزوما در همان محدودیت زمانی باید در اختیار مردم قرار بگیرد ، توزیع این اقلام معمولا براساس شرایط بازار است، به عنوان مثال بخشی از بن نوروزی را وزارت بازرگانی و برخی وزارتخانه های دیگر در ماه مرداد توزیع کردند.
وی افزود : این بن مرغ در سال های گذشته هم از طرف وزارت جهاد کشاورزی در اختیار وزارت بازرگانی و وزارتخانه ها و سازمان ها قرار گرفته ولی متاسفانه برخی سازمان ها و وزارتخانه ها بدهی های دو سال گذشته خود را هنوز با وزارت جهاد کشاورزی تسویه نکرده اند، وزارت بازرگانی هم از طریق شرکت پشتیبانی امور دام که کارهای شرکتی را انجام می دهد باید مرغ ها را از بخش خصوصی خریداری و ذخیره سازی کند و در اختیار مردم قرار دهد، بنابر این برایش مقدور نیست که همچنان از سال 85 طلبکار باشد و دوباره به همان نهادها در سال 87 خدمات رسانی کند، چون وزارت بازرگانی هم باید از سرمایه خود استفاده کند.
انصاری با بیان این مطلب که ما اکنون مشغول رایزنی با وزارت بازرگانی در رابطه با مطالبات این بدهی ها هستیم و امیدواریم تا چند روز آینده مشکل حل شود، تصریح کرد :ارزیابی ما این است که اکنون بازار مرغ به گونه ای نیست که خیلی به مردم فشار بیاید تا ما عجله داشته باشیم برای اینکه مرغ را با قیمتی بسیار متفاوت در اختیار مردم قرار دهیم .
سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد : اعتبار این بن تا زمانی که ما با وزارت بازرگانی به تفاهم برسیم و مرغ در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد پابرجاست .
(I.T.P: جناب آقای انصاری! لازم نیست برای انجام دادن کاری عجله داشته باشیم، اصلا عجله کار را از مسیر اصلی خود دور می کند، بهتر است کار را قبل از زمانی که نیاز به عجله داشته باشد بر روی چرخ خود بیاندازیم.
راستی منظور شما از " قیمتی بسیار متفاوت" یعنی 1000 تومان زیر قیمت اصلی یا فروش به قیمت واقعی؟)

 
کلمات کلیدی توزيع
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com