بانک کشاورزی توان پرداخت ‪ ۱۵۰‬تریلیون ریال تسهیلات را دارد

بانک کشاورزی توان پرداخت ‪ ۱۵۰‬تریلیون ریال تسهیلات را دارد

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: این بانک در صورت تقویت از لحاظ منابع توسط دولت و مجلس، توان پرداخت حدود ‪ ۱۵۰‬تریلیون ریال تسهیلات را دارد.
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، دکتر محمد طالبی در نشست مشترک با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گستردگی شعب بانک کشاورزی در اقصی نقاط کشور که افزون بر ‪ ۱۸۵۰‬شعبه است، افزود: این بانک با داشتن کارشناسان مجرب و کارآزموده متخصص در بخش کشاورزی و اقتصادی و مالی توان پرداخت حدود ‪ ۱۵۰‬تریلیون ریال تسهیلات را دارد که لازمه این مهم، تقویت بانک از لحاظ منابع توسط دولت و مجلس است.
وی با ارایه گزارشی از فعالیتهای بانک کشاورزی در سال گذشته و نمایی از رویکرد این بانک در سال جاری، اعلام کرد: بانک کشاورزی هم اکنون بیش از ‪ ۹۰‬درصد منابع خود را در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد ضمن آنکه این بانک در سال گذشته حدود ‪ ۵۵‬تریلیون ریال تسهیلات در قالب عقود مختلف به مشتریان خود پرداخت کرده است.
رییس و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست از اقدام‌های بانک کشاورزی قدردانی و به بیان نقطه نظرات خود پرداخت و در نهایت آمادگی کمیسیون کشاورزی را جهت تقویت بنیه مالی بانک اعلام کرد.

 
کلمات کلیدی بانک
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com