بانک کشاورزی از رسانه‌های بخش کشاورزی حمایت می‌کند

بانک کشاورزی از رسانه‌های بخش کشاورزی حمایت می‌کند

رسانه‌ها به‌ویژه نشریات تخصصی بخش کشاورزی باید در خدمت توسعه بخش کشاورزی فعالیت کنند به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران، دکتر سیدحسن نوربخش، مدیرعامل بانک کشاورزی در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار و تحت‌عنوان جشنواره بانک کشاورزی و رسانه‌ها در محل بانک کشاورزی برگزار شد ضمن اعلام این مطلب افزود: نشریات و رسانه‌های تخصصی بخش کشاورزی می‌توانند به دور از نگاه‌های سیاسی و با هدف کمک به بهره‌برداران و کشاورزان به آموزش و اطلاع‌رسانی مناسب بپردازند.
وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تقویت فکری و اطلاعاتی کشاورزان افزود: رسانه‌های بخش کشاورزی با توسعه ارتباط با رسانه‌ها می‌توانند در افزایش بهره‌وری تولید و بهینه‌سازی آن نقش مهمی ایفا کنند.
مدیرعامل بانک کشاورزی افزود: رسانه مطلوب رسانه‌ای است که مردم از مطالعه مطالب آن رضایت داشته باشند.
نوربخش در پایان آمادگی بانک را جهت حمایت از رسانه‌های بخش کشاورزی اعلام کرد و افزود: بانک کشاورزی از کلیه رسانه‌هایی که به دنبال کمک به توسعه اهداف بخش کشاورزی باشند، حمایت می‌کند و امکان خدمت افزون‌تر برای مردم و تولیدکننده را تا حد امکان فراهم خواهد کرد.
همچنین قاسم محمدی، مشاور عالی مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی بانک کشاورزی با اشاره به نقش محوری رسانه‌ها در توسعه بخش کشاورزی افزود: مهمترین بار اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در بخش کشاورزی به عهده رسانه‌ها و مطبوعات به‌ویژه در بخش کشاورزی مطبوعات و مجلات تخصصی است.
وی افزود: هم‌اکنون بیش از 30 مجله تخصصی اقتصادی و کشاورزی در کشور فعالیت می‌کند که این آمار نشان‌دهنده استقبال مخاطبان، تولیدکنندگان کشاورز و روستاییان از خبرهای بخش کشاورزی است.
محمدی با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتقال اطلاعات و مطالب بانک کشاورزی افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بانک کشاورزی قصد دارد، ضمن استفاده از پیشنهادات و رهنمودهای رسانه‌ها از انتقادات آنان نیز استفاده کند.
مشاور عالی مدیرعامل بانک کشاورزی از راه‌اندازی خانه‌ی خبرنگار در بانک کشاورزی خبر داد و افزود: این مرکز با هدف اطلاع‌رسانی و آشنایی تولیدکنندگان با خدمات بانک کشاورزی تشکیل شده است و با ارایه اسناد و مستنداتی درخصوص بانک به اشاعه اخبار و گزارشات بانک کمک می‌کند.
وی ضمن تأکید بر تقویت ارتباط با رسانه‌ها افزود: روابط‌عمومی‌ها به‌عنوان خانه‌ی واقعی مطبوعات بایستی به مرجع اصلی اطلاعات موردنیاز خبرنگاران تبدیل شود و بانک کشاورزی نیز درصدد تقویت ارتباط با رسانه‌ها است.
گفتنی است در پایان این مراسم، از چند تن از سردبیران، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بخش کشاورزی به عنوان نمایندگان این بخش تجلیل و قدردانی شد که همسر شهید محمود صارمی، خبرنگار سابق جمهوری اسلامی و پدر شهید علیرضا افشار، خبرنگار سابق شبکه خبر، ازجمله این افراد محسوب می‌شدند.

 
کلمات کلیدی بانک کشاورزی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com