بازسازی واحدهای فرسوده پرورش مرغ در جویبار ضروری است

بازسازی واحدهای فرسوده پرورش مرغ در جویبار ضروری است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار بر بازسازی و مرمت واحدهای پرورش مرغ در این شهرستان تاکید کرد.
سید‌محمد جعفری در جویبار گفت: با بازسازی و مرمت این واحدهای پرورش مرغ می‌توان ظرفیت تولید گوشت سفید را در شهرستان جویبار افزایش داد.
وی میزان اعتبار مورد نیاز برای بازسازی و مرمت واحدهای فرسوده پرورش مرغ در شهرستان جویبار را 55 میلیارد ریال اعتبار اعلام کرد و گفت: شهرستان جویبار در زمینه تولید گوشت سفید (مرغ) با دارا بودن توانایی بالایی که دارد تولید چهار درصد تولید گوشت سفید کشور و 12 درصد گوشت سفید مازندران را به خود اختصاص داده است.
وی تعداد واحدهای پرورش مرغ شهرستان جویبار را بیش از 50 واحد برشمرد و گفت: بیشتر واحدهای پرورش مرغ گوشتی این شهرستان سابقه ساخت و راه‌اندازی آنها به سال‌های قبل از 60 برمی‌گرد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار ادامه داد: سابقه بالای ساخت این واحدها منجر به فرسودگی این واحدها و نیاز به تعمیر آنها را می‌طلبد‌.
وی اعلام کرد: با تخصیص حداقل 50 درصد اعتبار مورد نیاز برای بازسازی و مرمت واحدهای پرورش مرغ شهرستان جویبار افزایش میزان تولید گوشت سفید را منجر می‌شود‌.
جعفری گفت: نصب سیستم‌های جدید و به روز در صنعت پرورش مرغ و استفاده فضا به صورت طبقاتی از جمله مواردی است که در زمینه بازسازی و مرمت مجموعه‌های پرورش مرغ شهرستان جویبار است.

 
کلمات کلیدی بازسازی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com