بازرسی های گسترده در البرز سبب تعادل قیمت تخم مرغ شد

بازرسی های گسترده در البرز سبب تعادل قیمت تخم مرغ شد
معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز گفت: بازرسی گسترده بازرگانی البرز سبب تعادل قیمت و ساماندهی شبکه توزیع تخم مرغ شد.
نصرالله نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بازرسی گسترده بازرگانی البرز سبب تعادل قیمت و ساماندهی شبکه توزیع تخم مرغ شد.
وی گفت: این بازرسی ها در پی مصوبه شورای نظارت و کنترل بازار بر پایه کنترل قیمت، ساماندهی شبکه توزیع و فروش کیلویی تخم مرغ بوده است که امروزه این مصوبه به نحو احسن در استان البرز اجرایی شده است.
معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز ادامه داد: در حال حاضر میزان تخلفات با تشدید بازرسی و نظارت مستمر در بازار کاهش پیدا کرده است و هم اکنون بازار تحت کنترل کامل است.
نصیری افزود: تا کنون بیش از دو هزار بازرسی و برخورد با متخلفان عرضه تخم مرغ صورت گرفته است که از این تعداد  برای 248 واحد متخلف برگه گزارش بازرسی به ارزش 791 میلیون و 430 هزار ریال تنظیم و به مرجع رسیدگی به تخلفات صنفی، ادراه کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۱/۰۳

    زرشک ، معاون بازرسی و نظارت ، من که در این استان ساکن هستم یک دونه سوپر نیست که قیمت یک شانه تخم مرغ را کمتر از 65000 ریال بده !!! کجا قیمت تخم مرغ در استان البرز درست شده ؟!!! واقعا که زرشک . حتما وقتی سفر تفریحی به شما میخواستید بروید اولین سوپری را که دیدید ، خواستید تخم مرغ بخرید ، فروشنده هم شما را شناخته و قیمت مناسب تقدیم شما کرده . اگر هم گزارش کارشناسانتان چنین بوده لطفا بازرسی کنید !!! که به چه قیمت گزارشها وفق مراد شما یا وفق مراد مطالب شما گردیده !!!
    شما فکر کرده اید که مردم نمی فهمند و نمیدانند که شماها توان به نظارت و بازرسی ندارید ؟ هرچند که همه گفته های من و شما در حد نوشتاری است و واسلام ، فروشندگان و دلالان کار خود را میکنند و ملت هم آنقدر غیرت و توان به غلبه به نفس را ندارند که همگی مبادرت به عدم خرید در یک ماه از تخم مرغهای گران ، بنمایند . واسلام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com