بازدید سرزده مدیرکل دفتر طیور وزارت جهادکشاورزی از موسسه خبری I.T.P

بازدید سرزده مدیرکل دفتر طیور وزارت جهادکشاورزی از موسسه خبری I.T.P
احمدترکاشوند - مدیر کل دفتر طیور وزارت جهادکشاورزی - طی بازدید سرزده ای،  فعالیت های موسسه I.T.P را از نزدیک بررسی و با پرسنل آن دیدار و گفتگو کردند.
تعدادی از اعضاء هیات مدیره صندوق حمایت از طیور کشور که شامل نماینده وزارت جهادکشاورزی و نماینده تعاونی و اتحادیه های کشور  می شوند، ایشان را در این امر یاری و همراهی کردند.
ترکاشوند در جلسه اختصاصی خود با کارکنان موسسه I.T.P اظهار داشت: حتی یک روز نمی شود که فکس نامه*  را مطالعه نکنم و اولین کار هر روز من مطالعه فکس نامه و تارنمای این موسسه می باشد و همواره اخبار را به صورت روزانه و چندین بار در روز، از طریق تارنمای این موسسه دنبال می کنم و اطلاعات بازار و قیمت نهاده ها ( که شامل قیمت روزانه جوجه یکروزه، تخم مرغ، مرغ زنده، ذرت و سویا و ... می باشد ) را از طریق تارنما و پیامک های ارسالی از سوی موسسه مطالعه و در جریان واقعی بازار قرار می گیرم.{tor_sutitle}ترکاشوند:این موسسه توانسته با صداقت  و تسریع در اطلاع رسانی و دور بودن از حاشیه  ها و حاشیه سازی ها، گامهای مثبتی را در خصوص اطلاع رسانی صحیح و سریع در صنعت بردارد.{/tor_sutitle}
وی در ادامه اظهار داشت : موسسه I.T.P یک خلاء بزرگ اطلاع رسانی در صنعت مرغداری و دامپروری را پر کرده است و به جد می توان گفت که مرغداران کشور را از امور واقعی صنعت مطلع نموده و باعث شده تا آنها هوشیارانه و آگاهانه تصمیم بگیرند و این مسئله مانع  ضررهای هنگفتی شده است که به علت عدم آگاهی مرغداران و یا تولیدکنندگان بوجود می آمده.
وی اظهار داشت : از ابتدای فعالیت I.T.P به عینه شاهد آگاهی مرغداران از مسائل بوده  و این موسسه توانسته با صداقت  و تسریع در اطلاع رسانی و دور بودن از حاشیه  ها و حاشیه سازی ها، گامهای مثبتی را در خصوص اطلاع رسانی صحیح و سریع در صنعت بردارد.
مدیر کل دفتر طیور وزارت جهادکشاورزی پس از شنیدن مشکلات فعالیت در  بخش اطلاع رسانی و ارائه توصیه های کاربردی در خصوص نحوه برطرف کردن آنها، در پایان بازدید خود از موسسه خبری و اطلاع رسانی I.T.P اعلام داشت : این موسسه توانسته است با حداقل ترین امکاناتی که به خود اختصاص داده، به روز ترین ابزارهای روز را به کار گمارده و با امکانات خاصی که با نوآوری خود، به وجود آورده است، اثراتی مثبت و قابل ملموس در صنعت به جا بگذارد و این امر باید مورد تشویق و تقدیر قرار گیرد.
علی حسینی مدیرعامل موسسه I.T.P ضمن تشکر از حضور آقای ترکاشوند در بین پرسنل این موسسه اعلام داشت : I.T.P حاصل یک کار گروهی است و نتیجه فعالیت یک شخص نیست و پرسنل I.T.P آموزش دیده اند که  تمام تلاش خود را بنمایند تا ابزارها و تفکرات خود را همواره به روز نگاه دارند و هر قدمی بر می دارند در خصوص حمایت همه جانبه از صنعت مرغداری و دفاع از حقوق واقعی مرغداران باشد و در این راستا به حمایت های معنوی تمام مخاطبین، من جمله وزارت جهادکشاورزی نیاز دارند. حمایتی ساده اما اثرگذار و دلگرم کننده.
* فکس نامه = خبرنامه ای که روزانه بیش از 9000 خواننده دارد و به صورت فکس به دست فعالین صنعت مرغداری و دامپروری ایران می رسد
 
نظرات شما
  •  

    علی اسدالهی گفت : ۹۲/۰۳/۲۷

    با سلام . جناب ترکاشوند کاش بجای بازدید سرزده از موسسه خبری از زندگی فقیرانه و رو به زوال مرغداران سر می زدید. به هر حال ممنون

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com