بازاریابی بین‌المللی کلید بهبود وضعیت‌بازارمرغ

بازاریابی بین‌المللی کلید بهبود وضعیت‌بازارمرغ
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس،گفت:برای ممانعت خروج مرغداران از  چرخه تولید دولت باید نگاه ویژه ای به تولیدات دامی و مرغی داشته باشد تا گردش اقتصادی هزینه‌های تولید در مرغداری‌ها همسو با بازار فروش ترسیم شود.
نورمحمدتربتی نژاد درباره وضعیت تولید تخم مرغ دربازارکشور،گفت: با توجه به ظرفیت تولید تخم مرغ در کشور و تنوع استفاده این محصول درمحصولات غذایی مختلف می توان تنها با سرمایه گذاری تولیدی به سادگی بازاری مطمئن  برای فرآورده های همچون تخم مرغ ایجادکرد ؛ از همین رو برای بهبود وضعیت بازارمرغ نیز باید با بازاریابی بین المللی،صادرات  تخم مرغ  به بازارهای هدف را عملیاتی کرد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت مرغداری  برای ماندگاری در چرخه تولیدنیازمندحمایت قابل ملاحظه‌ای از جنس بیمه کشاورزی توسط دولت دارد،تصریح کرد: برخی از  مرغ‌های  تخم گذار براثر بیماری آنفولانزا در  چند صباح گذشته  از بین رفتند، بنابراین دولت نیز  با  برنامه ریزی تسهیلاتی در این  راستا  تلاش کرد که  خسارت  مرغداران  را پرداخت کند تا این اقشار زحمتکش بتوانند به چرخه تولیدبازگردنند.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از ایجادخواب تولیددر صنعت مرغداری باید نگاه دولت به صنعت مرغداری نگاهی همه جانبه و حمایت محور باشد؛ بنابراین برای ممانعت ازخروج مرغداران از چرخه تولیدباید در حوادثی همچون شیوع بیماری‌های از جنس آنفولانزا خسارت مرغداری ها به موقع دراختیار مرغداران قراربگیرد.

تربتی نژاد افزود: میزان تولید فرآورده‌های مرغی از جمله تخم مرغ نسبت به تولید مرغ در بازار کشور پایین تراست و از همین رو با توجه به ظرفیت  تولید تخم مرغ و بازارهای هدف مشخص در منطقه جا دارد، دولت با حمایت از  تولید تخم مرغ  علاوه برایجاد اشتغال زایی با صادرات تخم مرغ به بازارهای همچون روسیه ارزآوری را نیز برای کشور رقم بزند.
 عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تولید وافزایش صادرات  تخم مرغ نیازمند حمایت‌های همه جانبه بیمه کشاورزی است، یادآورشد: تخم مرغ محصولی است که خواص فراوانی دارد و از بازار اقتصادی  مناسبی نیز برخوردار است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com