بازارگوشت روی موج تب برفکی

بازارگوشت روی موج تب برفکی
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به اینکه کسری گوشت گریبان بازار آن را گرفته است گفت:عدم جایگزین برای دام‌های تلف شده براثر تب برفکی،بازارگوشت را درگیر نوسانات شدید قیمتی کرد.
جلال محمود زاده درباره تذکرات و انتقادات بهارستان به حجتی در دوره جدید تصدی پست وزارت،گفت:عملکرد حجتی دربحث های مدیریتی و استفاده از نیروهای بازنشسته درپست های مدیریتی از ایراداتی بود که نمایندگان در صحن علنی مطرح و خواستار رفع آن شدند.

نماینده مردم مهاباد درمجلس شورای اسلامیبا بیان اینکه ساماندهی تنظیم بازار محصولات کشاورزی،ساماندهی بازار تولید و مصرف گوشت قرمز،بهبود عملکرد بیمه کشاورزی از دیگر معضلاتی بود که نمایندگان در جلسه رای اعتماد مطرح کردند، افزود:یکی از مشکلات اساسی در وزارت کشاورزی که باید هرچه سریعتر با برنامه ریزی اجرایی در وزارت کشاورزی برطرف شود،نوسان نرخ گوشت است.
وی ادامه داد:عدم جایگزینی دام های تلف شده براثر تب برفکی درسال گذشته موجب کسری گوشت در بازار شد و این موضوع موجب شد که بازار گوشت درگیر نوسانات شدید شود.

مازاد تولید مرغ ؛ ظرفیتی که نباید بدون پشتوانه صادراتی رها شود
وی  با بیان اینکه دولت دوازدهم فکری اساسی برای تعیین تکلیف مازاد تولید محصولات کشاورزی و مرغ کند،تصریح کرد: مازاد تولید مرغ یک ظرفیت است که نباید بدون پشتوانه ی صادراتی رها شود؛زیرا زمانی که مرغ بدون مشتری بماند، بطور حتم اقتصاد معیشتی مرغداران وارد بحران می شود.
عضوهیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه حجتی به جوانان جویای نام در وزارت کشاورزی میدان بدهد،یادآورشد: علی رغم اینکه وزیرکشاورزی مجدد رای اعتماد از بهارستان گرفت،اما انتقاداتی نیز نسبت  به عملکرد چهارساله وی در جلسه رای اعتماد مطرح شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com