بازار گوشت قرمز اصفهان تعدیل می‌شود

بازار گوشت قرمز اصفهان تعدیل می‌شود

غلامحسین جلالی در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان از واردات 10 تنی محموله گوشت بره تازه با قیمت هر کیلو 10 هزار تومان به استان اصفهان خبر داد.
رئیس اتحادیه گوشت قرمز با بیان اینکه مسئولان استانداری و اداره بازرگانی استان اصفهان در سفر به استان سیستان و بلوچستان تصمیم به واردات گوشت بره تازه از این استان گرفتند، افزود: این اقدام مسئولان استان به منظور تعدیل بازار گوشت قرمز در استان و کوتاه کردن دست واسطه‌ها از این بازار صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: به منظور توزیع این گوشت‌ها تاکنون 10 واحد عرضه گوشت قرمز در استان شناسایی و مشخص شده است و در صورت نیاز، به تعداد واحدهای عرضه‌کننده افزوده می‌شود.
وی با بیان اینکه بازار فروش گوشت در اصفهان در چند ماه اخیر دچار آشفتگی شده و روزبه‌روز افزایش بی‌رویه قیمت گوشت قرمز را شاهد بودیم، گفت: پس از یک دوره رایزنی با مسئولان استانی، مدیران ذی‌ربط در این زمینه به این نتیجه رسیدند که با توزیع گوشت قرمز از یک کانال واحد می‌توان از تزلزل در بازار گوشت قرمز استان جلوگیری کرد.
رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان ادامه داد: دامداران استان نمی‌توانند این میزان گوشت قرمز را با این قیمت به بازار تزریق کنند و به همین دلیل مسئولان استانی تنها راه کوتاه کردن دست واسطه‌ها از بازار گوشت قرمز استان را واردات آن از سیستان و بلوچستان دانستند.
وی با بیان اینکه با عرضه این گوشت‌ها در بازار از این پس با افزایش قیمت بی‌رویه گوشت قرمز در اصفهان روبه‌رو نخواهیم بود، اظهار داشت: تمام مسئولان استان در تلاش هستند تا با عرضه مستقیم و بی‌واسطه گوشت قرمز در بازار تا پیش از شب عید بازار گوشت در استان تنظیم و از آشفتگی خارج شود.
جلالی بیان داشت: استان اصفهان در تامین و عرضه گوشت گوساله با مشکل چندانی مواجه نیست و این نوع گوشت با خرید از دامداران استان تامین و به بازار عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان با بیان اینکه گوشت بره در حال حاضر باید به قیمت هر کیلو 12 هزار و 500 تومان به فروش برسد، گفت: گران‌فروشی تنها دلیل برای فروش این نوع گوشت با قیمت بالاتر در برخی از واحدها است و در این زمینه اداره بازرگانی استان باید نظارت‌های لازم با واحدهای متخلف برخورد کند.
وی اضافه کرد: با عرضه گوشت‌های وارداتی از سیستان و بلوچستان انتظار کاهش قیمت گوشت قرمز در استان را نداریم، ولی امیدواریم با تعدیل بازار از این طریق قیمت‌ها به ثبات رسیده و از این پس شاهد افزایش بی‌رویه آن نباشیم.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com