بازار مرغ در مازندران به تعادل رسیده است

بازار مرغ در مازندران به تعادل رسیده است
معاون پشتیبانی امور دام مازندران از ‌تعادل ‌بازار مرغ در مازندران خبر داد و گفت: هر کیلو مرغ زنده اکنون در بازارهای استان ۴ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
سید مصطفی ابراهیمی اظهار داشت: با مدیریت بازار و تعامل با دست اندرکاران تولید مرغ، بازار عرضه مرغ به تعادل رسیده و تعادل بازار مرغ از مسائل اساسی است که در ماه گذشته به صورت جدی دنبال شد.
وی افزود: پس از بحران پیش آمده در زمینه تولید مرغ در مرغداری‌های استان، اکنون مرغ زنده  هر کیلوگرم، 4 هزار و 200 تومان در مراکز عرضه به فروش می رسد.
ابراهیمی با بیان اینکه افزایش تولید و عرضه در بازار منجر به نوسان قیمت مرغ در بازار شده بود، افزود: ستاد پیگیری قیمت مرغ با مشارکت استانداری و معاونت پشتیبانی امور دام موضوع مورد بررسی قرار گرفت و قیمت مرغ از 2 هزار و 600 تومان به  4 هزار و 200 تومان رسید.
وی با اشاره به مشکلات موجود در تولید مرغ در مرغداری های مازندران تاکید کرد: ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی به منظور در اختیار قرار دادن به واحدهای تولیدی از اقداماتی بوده که برای جلوگیری مجدد از وقوع بحران و کنترل نوسان  قیمت مرغ در بازار صورت گرفته است.
ابراهیمی، توزیع سبوس و دان مورد نیاز در واحدهای پرورش را از برنامه های مورد پیگیری این حوزه عنوان کرد و گفت: مازندران بیش از 2 هزار واحد فعال در تولید طیور دارد و مدیریت تولید محصولات از مهم ترین برنامه های معاون پشتیبانی استان است.
وی با اشاره به اینکه سالانه 230 هزار تن گوشت سفید در مازندران تولید می شود، افزود: مازندران از قطب های تولید گوشت طیور در کشور است.

 
نظرات شما
  •  

    گل اتش از کوهدشت لرستان گفت : ۹۳/۰۹/۱۱

    واقعا خوب تعادلی ایجاد کردی مهندس تا حالا کجا بیدی نبیدی.مرغدار که ضرر کنه یک سری جوجه ریزی نداره بازار متعادل می شود و اما بعد ......یکی بود یکی نبود

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۳/۰۹/۱۸

    آخه نازی خسته شدین واقعا 2 روز 4200 بود امروز چه حرفی واسه گفتن دارین؟؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com