بازار روسیه را از دست دادیم/ صادرات 4 هزار تن مرغ در یک ماهه اخیر

بازار روسیه را از دست دادیم/ صادرات 4 هزار تن مرغ در یک ماهه اخیر
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: عراق و افغانستان کشورهای مقصد مرغ هستند و در یک ماهه اخیر 4 هزار تن مرغ صادر شده است که با توجه به این آمار، صادرات مرغ درحال حاضر رونق چندانی ندارد.
محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، در رابطه با وضعیت بازار مرغ و این که دوباره شاهد افزایش قیمت این محصول نیز هستیم، بیان داشت: افرایش قیمت مرغ موقتی است و انتظار می‌رود که با آغاز فصل مدارس قیمت با ثبات بیشتری همراه شود.
او در پاسخ به این سوال که بحث صادرات مرغ به روسیه به کجا رسیده است و آیا محموله‌ای به این کشور ارسال شده است؟ ، بیان داشت: مدتی که ترکیه و روسیه مناقشاتی داشتند بحث صادرات مرغ به روسیه مطح شد که پیگیری‌هایی نیز صورت گرفت؛ اما با توجه به اینکه مناقشات این دو کشور کاهش یافته و مسائل اقتصادی دو کشور جدا از مسائل سیاسی آنها است، شانس حضور ایران در بازار روسیه دور از انتظار به نظر می‌رسد.
او در پاسخ به این سوال که بازارهای صادراتی مرغ چه کشورهایی هستند و در یک ماهه اخیر چه میزان مرغ صادر شده است؟ ، بیان داشت: عراق و افغانستان کشورهای مقصد مرغ هستند و در یک ماهه اخیر 4 هزار تن مرغ صادر شده است که با توجه به این آمار صادرات مرغ درحال حاضر رونق چندانی ندارد.

 
نظرات شما
  •  

    م_مسعود گفت : ۹۵/۰۶/۱۶

    اقای رییس سلام .شماچنددرصدازبازارروسیه راداشتی که از دست دادی؟مرغی که انجیر میخوره نوکش کجس پایه صادرات ازرایزن اقتصادی هرکشوری درکشور دیگر شروع وبرنامه خودش رامیخواهدشمامیگوییدمرغ ما قابل رقابت نیست امانگران ازدست رفتن بازار صادرات هستیدلطفااین همه فیلم بازی نکنید خوشبختانه مرغداران دست خیلی هاراخوانده وتصمیم گرفته اندباندازه قوت مردمخودشان تولیدوباجوجه ریزی کمتربستروهوای سالم وداروی کمتر تلفات کمتر تولید سالمترووزن بالاترضریب مناسب کنترل خریدوفروش وزیان واسترس کمترنقش خودشانرادربازارایفا کنند.

    پاسخ...
  •  

    رضا گفت : ۹۵/۰۶/۲۰

    خداوکیلی یجور میگه بازارو از دست دادیم که انگار قبلا نصف مرغ روسیه رو ما تامین میکردیم.داریوش بزرگ دعا کردند خداوند این سرزمین را از دروغ جنگ و خشکسالی محفوظ بدارد(با سیاست های غلط اساتید بالا نشین به سراغمون اومده).و همچنین در وصیت نامه اش به پسرش خشایارشاه فرمود انسان های کوچک را در کارهای بزرگ به کار نگیر(احوال ماست و ادم های پر مدعای بالا نشین).حالا حرفم اینجاست آقای رئیس انجمن استاد دلال بازی کمتر..... بگو بزرگوار

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com