بازار داغ گوشت مرغ برزیلی در خاورمیانه

بازار داغ گوشت مرغ برزیلی در خاورمیانه
شرکت برازارتیس که یکی از شرکتهای فعال در بخش واردات و صادرات برزیل محسوب می‌شود، اعلام کرد که کمپینی را برای افزایش صادرات گوشت مرغ تولید این کشور به بازار‌های خاورمیانه به راه می‌اندازد.
مجموع تولید صنعت مرغداری برزیل در سال 2011 با رشد 6.9 درصدی به بیش از 13 میلیون رسید. در همین مدت زمان برآورد شده که صادرات گوشت مرغ برزیل به سه میلیون و 937 هزار تن رسیده است. به این ترتیب برزیل تقریبا 30 درصد از گوشت مرغ موجودی خود را صادر کرده است.
بزرگترین بازار‌های صادراتی صنعت مرغداری برزیل در خاورمیانه شامل عربستان، امارات، قطر، اردن، بحرین، کویت، لبنان، سوریه و عمان می‌شوند.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۰/۱۱

    خدائی دمشان گرم ، من که معتقدم رقابت در تولید نباید کشوری باشد بلکه باید رقابت دنیائی باشد ، اگر ما گوشت غیر کیفی تولید میکنیم دلیلی برآن نیست که ناراحت بازار داغ گوشت مرغ برزیلی در خاورمیانه باشیم . اگر غیرت داشته باشیم ، جدا از همه بی مهری های متولیمان ( وزارت جهاد ) خودمان همت کنیم و به دنیا ثابت کنیم که میتوانیم در رقابت شرکت کنیم . نه اینکه تفاله تولید میکنیم و انتظار داریم هیچکس هم حرفی به زبان نیاورد . تولیدکنندگان محترم متولی را ول کنید و خودتان را بچسبید ، این گوری که بالای سرش فاتحه میخوانید داخلش مرده نیست . واسلام

    پاسخ...
  •  

    - گفت : ۹۰/۱۰/۱۲

    اقای اسد خودتون هم موتوجه نشدین چی گفتین!!!!

    پاسخ...
  •  

    احمد پور گفت : ۹۰/۱۰/۱۲

    ITP عزیز
    ازشما یک گلایه دارم
    در بخش نظرات در مورد نظرات فینگلیش تجدید نظر بفرمایید . نباید نظراتی که به صورت چتی تایپ میشه تو سایت نشون داده بشه . معمولا همه سایتها جلوی این کار رو می گیرند . این متن رو اینجا نوشتم چون توی این صفحه هیچ نظر فینگلیشی نبود تا خدای نکرده به کسی توهین نشه .
    ممنون

    پاسخ...
  •  

    روزبه گفت : ۹۰/۱۰/۱۲

    واقعا اگر به این پرورش دهندگان مرغ و تخم مرغ و گاوداری های ما کمی رسیدگی شود سالیانه مبلغ عظیمی به جیب ایران می تواند برود که متاسفانه مسوولان ... مملکت از آن غافلند.

    پاسخ...
  •  

    یزدانی گفت : ۹۰/۱۰/۱۳

    مرغ منجمد برزیلی میانگین حدود 1200 گرمه اگه مردم مرغ ایرانی را در این وزن به قیمت مرغ برزیلی میخریدند بیشتر مشکلات این صنعت حل میشد ولی میگند نیمچه یا مرغ پنچریه ! اما مرغ 1 کیلویی منجمد تاریخ ؟ برزیل را به قیمت مرغ گرمه 3 کیلویی ایرانی می خرند و مصرف می کنند فقط به خاطر اینکه مرغ همسایه غازه !!!

    پاسخ...
  •  

    سینا گفت : ۹۸/۱۰/۰۸

    در حال حاضر تولید کنندگان مرغ در برزیل در کشتیها همانند مرغداری جوجه تحویل گرفته و با توجه به مدت زمان مسیر مرغ تولید و پس از کشتار و بسته بندی صادر میشود و بدین صورت سهم بیشتری از بازار مرغ را در اختیار میگیرند.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com