با هدفمند شدن یارانه‌ها در بخش سیستم‎های بهینه‎سازی واحدها سرمایه‌گذاری می‌کنیم

با هدفمند شدن یارانه‌ها در بخش سیستم‎های بهینه‎سازی واحدها سرمایه‌گذاری می‌کنیم

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در سال جاری یک میلیون و 600 هزار تن در سطح کشور تولید گوشت مرغ داشتیم که از این میزان 110 هزار تن در خراسان تولید شده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، مهندس طاهری در اولین همایش‌ علمی، تخصصی ارکان تعاونی‌های مرغداری خراسان رضوی اظهار داشت: در شش ماه اول سال جاری 500 میلیون جوجه‌ریزی در سطح کشور انجام شده که 40 میلیون به خراسان رضوی اختصاص داشته است؛ باید این میزان را به یک میلیارد جوجه‌ریزی در سطح کشور برسانیم.
وی ادامه داد: در سال گذشته دو میلیارد و 500 میلیون لیتر نفت و گازوئیل در مرغداری‌های کشور و 107 میلیون لیتر در مرغداری‌های استان مصرف شده است.
طاهری خاطرنشان کرد: استراتژی برنامه پنجم این است که تولید مرغ گوشتی به دو میلیون و 400 هزار تن برسد، یعنی به یک میلیارد و 400 میلیون جوجه نیاز داریم.
وی با بیان این‌که با هدفمند کردن یارانه‌ها در بخش سیستم‌های بهینه سازی واحدهای مختلف سرمایه‌گذاری می کنیم، گفت: دولت بنا دارد که در سال اول پنج میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبارات دولتی و دو برابر آن تسهیلات ارزان قیمت را برای بهینه سازی سیستم‌ها به مرغداری‌های سراسر کشور اختصاص دهد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com