با عرضه‌کنندگان مرغ زنده برخورد قانونی می‌شود

با عرضه‌کنندگان مرغ زنده برخورد قانونی می‌شود

سرپرست معاونت فرمانداری پلدختر گفت: با واردکنندگان و عرضه‌کنندگان مرغ زنده در سطح شهرهای پلدختر و معمولان برخورد قانونی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، اصغر قهرمانی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان پلدختر اظهار داشت: شبکه دامپزشکی بهداشت و شهرداری پلدختر باید با استقرار هفته‌ای دو روز در محل پاسگاه آهور بابازید با هماهنگی مأموران نسبت به توقیف و برخورد قانونی با وسایط نقلیه سیار حامل مرغ زنده اقدام کنند.
وی افزود: به منظور ساماندهی کامل عرضه‌کننده میوه سیار خیابان اصلی شهر پلدختر که به جنب بانک مسکن اسکان داده شده‌اند عمده‌فروشان میوه موظف هستند تا قبل از ساعت 9 صبح بعد از فروش میوه به خرده‌فروشان زیرپوشش خود نسبت به عرضه میوه فقط در داخل مغازه خود مجاز هستند.
سرپرست معاونت فرمانداری پلدختر گفت: این عرضه‌کنندگان وسیله نقلیه خود را به حاشیه خیابان اصلی شهر هدایت و انتقال دهند در غیر این صورت شهرداری و مدیریت آهور با حمایت دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان نسبت به برخورد قانونی اقدام کنند.
قهرمانی بر اجرای مصوبات سال گذشته به ویژه ساماندهی کامل میوه‌فروشان سیار خیابان اصلی شهر پلدختر و نیز برخورد به موقع با عرضه‌کنندگان مرغ زنده در شهرهای پلدختر و معمولان تاکید کرد.
رئیس اداره بازرگانی پلدختر نیز در این مراسم گفت: 500 نفر از متصدیان واحدهای صنفی متخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز به ارزش 380 میلیون ریال محکوم شدند.
حسن میرزایی با اشاره به چاپ اتیکت نرخ کالا و خدمات برای تمام صنوف و بازار که از طریق اتحادیه‌های در حال توزیع است، گزارشی را ارائه داد.
در این جلسه مقرر شد، شهرداری و شبکه دامپزشکی پلدختر و معمولان به منظور ساماندهی و رفع نقص وسایل نقلیه سیار حامل مواد پروتئینی و لبنی با کمک نیروی انتظامی به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان هدایت و راهنمایی شوند.

 
کلمات کلیدی مرغ زنده
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com