با رای شعبه ۶۱ دیوان عدالت اداری با توجه به اینکه مخاطرات سالن های مرغداری پایین تر از استاندارهای حداکثر غلظت آلایندگی میباشند از شمول کارهای سخت و زیان آور خارج شد. این موضوع یکی از دغدغه های مهم مرغداران پس از رسیدن سنوات کارگران به ۲۰ سال بوده و ج

با رای شعبه ۶۱ دیوان عدالت اداری با توجه به اینکه  مخاطرات سالن های مرغداری  پایین تر از استاندارهای حداکثر غلظت آلایندگی  میباشند از شمول کارهای سخت و زیان آور خارج شد.  این موضوع یکی از دغدغه های مهم مرغداران پس از رسیدن سنوات کارگران به ۲۰ سال بوده و ج
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش ۴۰۰ تومانی قیمت مرغ در ۲ روز اخیر خبر داد و گفت: درحال حاضر نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی به ۶۸۰۰ تومان رسیده است.
مهدی یوسف‌خانی  از افزایش ۴۰۰ تومانی قیمت مرغ در دو روز اخیر خبر داد و  اظهارداشت: نرخ مرغ زنده ۴۵۰۰ تومان و قیمت این کالا در عمده فروشی میدان بهمن ۶۲۰۰ تومان، درب کشتارگاه  ۶۲۰۰ تومان و توزیع درب واحدهای صنفی ۶۳۰۰ تومان است.
وی اضافه کرد: همچنین قیمت مرغ در مراکز خرده فروشی (فروش درب واحدهای صنفی) ۶۸۰۰ تومان تومان و نرخ هرکیلوگرم ران مرغ با کمر  ۵۸۰۰ و ران مرغ بدون کمر برابربا قیمت مرغ و ۶۸۰۰ تومان است.
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه در روزهای آینده با افت قیمت مرغ مواجه نخواهیم بود، اظهارداشت: احتمال افزایش قیمت مرغ تا ۷ هزار تومان تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان وجود دارد اما بعد از روزهای اول و دوم ماه مبارک با افت شدید قیمت این کالا مواجه خواهیم بود، چراکه تقاضا پایین می‌آید.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com