با اجرای هدفمند سازی یارانه ها صنعت شیر ورشکست نخواهد شد

با اجرای هدفمند سازی یارانه ها صنعت شیر ورشکست نخواهد شد

ورشکستگی صنعت شیر در صورت اجرای هدفمند سازی یارانه ها خبرسازی بیش نیست/ با اختصاص 30 درصد از محل درآمدهای حاصل از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها به بخش تولید، هیچ خطری صنایع را تهدید نمی کند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد به ورشکستگی صنایع در صورت اجرا شدن هدفمندسازی یارانه ها خبرسازی رسانه ای است چرا که با اختصاص 30 درصد از محل درآمدهای حاصل از اجرای این قانون به بخش تولید، هیچ خطری صنایع را تهدید نمی کند.
محمدیاری نماینده گیلان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ورشکستگی صنایع شیر در صورت اجرا شدن هدفمندسازی یارانه ها را دور از واقعیت دانست و گفت: چنین خبرهایی به علت آگاهی نداشتن از قانون است چرا که از طریق محل درآمدهای حاصل از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، هزینه های تولید صنایع جبران خواهد شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: با اجرای هدفمندسازی یارانه ها هزینه تولید صنایع بالا می رود که با اختصاص 30 درصد از محل درآمدهای حاصل از هدفمندسازی یارانه ها به بخش تولید این هزینه جبران خواهد شد و هیچ مشکلی در ادامه کار صنایع به وجود نخواهد آمد.
یاری در پایان خاطرنشان کرد:کمیسیون صنایع نیز از صنعت شیر و از صنایع تولیدی دیگر کشور در صورت اجرای هدفمند سازی یارانه ها حمایت خواهد کرد و نمی گذارد هیچ خطری این صنایع را تهدید کند./
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com