ایران ۲۰۰ هزار تن جو از بازار جهانی خریداری کرد

ایران ۲۰۰ هزار تن جو از بازار جهانی خریداری کرد
تجار اروپایی گفتند، دولت ایران برای خرید و واردات 200 هزار تن جو برای تغذیه دام در بازار بین المللی اقدام کرده است.
تجار همچنین گفتند، پیشنهادات در خصوص حمل مواد غذایی خریداری شده به بندرعباس این هفته دنبال شد. پرداخت وجه این محموله ها از طریق یک بانک هندی صورت گرفته است.
یکی از تجار اظهار داشت: «ایران پیشنهاد اختصاص یک اعتبار اسنادی با ارز قابل تبدیل از سوی هند برای خرید جو را مطرح کرده است.»
دولت ایران به رغم افزایش تحریم های غرب اقدام به خرید مقادیر زیادی غلات از بازارهای بین المللی نموده است.
این تحریم ها شامل واردات مواد غذایی نیست، اما اقدامات محدودیت زای مالی هدف قطع ارتباط شرکت های ایرانی با سیستم بانکی بین المللی را دنبال می کند.
تجار اروپایی هفته گذشته گفتند، دولت ایران اقدام به خرید 70 هزار تن ذرت برزیلی کرده است و پیش بینی می شود در هفته های آینده مقادیر بیشتری غلات توسط ایران خریداری شود.
گروه سرمایه گذاری هیندوجای هند در اوایل ماه آوریل اعلام کرد که بخش بانکی این گروه علیرغم تحریم ها، به تامین مالی واردات مواد غذایی به ایران ادامه می دهد. اما به گفته تجار، یک بانک دیگر هندی این هفته در پرداخت پول جو خریداری شده توسط ایران همکاری داشته است.
دولت ایران در ماه مارس اقدام به خرید حدود 2 میلیون تن گندم از بازارهای جهانی کرده بود. گفته می شود که ایران در حال رصد بازار غلات برای خرید میزان بیشتری گندم است.
 
کلمات کلیدی خرید جو بازار جهانی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com