ایران و پاکستان تفاهمنامه صادرات گوشت حلال امضا می کنند

ایران و پاکستان تفاهمنامه صادرات گوشت حلال امضا می کنند
ستاندار خراسان رضوی و نمایندگان دولت پاکستان قصد دارند تفاهمنامه ای را در خصوص همکاری در صادرات گوشت حلال به امضا برسانند.
به گزارش خبرنگار بین الملل موج به نقل از نیشن، در حاشیه سفر محمود صلاحی، استاندار خراسان رضوی و هیئت همراه به ایالت پنجاب پاکستان، دو طرف در آستانه امضای تفاهمنامه همکاری در صادرات گوشت حلال قرار گرفتند.
بر اساس اعلم منابع خبری پاکستان، اقدامات اولیه در خصوص آماده سازی مفاد این تفاهمنامه شب گذشته به انجام رسیده و احتمال می رود که این تفاهمنامه امروز (سه شنبه) به امضای طرفین برسد.
سخنگوی دولت منطقه ای ایالت پنجاب نیز از احتمال برگزاری مراسم امضای این تفاهمنامه همکاری طی روز جاری خبر داده است.
روز گذشته محمود صلاحی در راس هیئتی 30 نفره از مجتمع تولید گوشت لاهور و محل احداث مجتمع صنعتی گوشت مشهد در لاهور بازدید به عمل آوردند که برخی از مقامات پاکستانی از جمله عبدالغفور، وزیر غذای ایالتی پنجاب نیز در این بازدید هیئت ایرانی را همراهی می کردند.
عبدالغفور، به هیئت ایرانی خبر داد که مجتمع گوشت لاهور با سرمایه گذاری مشترک ایران و پاکستان تاسیس شده است. 
صلاحی نیز به مقامات پاکستانی اعلام کرد که ایران کلیه مساعدات لازم برای تکمیل کارخانه تولید گوشت لاهور را به طرف پاکستانی ارائه خواهد کرد.
حمید جلیل، مدیرعامل مجتمع گوشت لاهور نیز به هیئت ایرانی گفت که 68 درصد از پروژه تاسیس این مجتمع تکمیل شده و این پروژه تا پایان ماه ژوئیه (تیر ماه) سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
 
کلمات کلیدی حلال پاکستان
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com