ایران از نظر تولید شیر مقام سوم جهان را دارا است

ایران از نظر تولید شیر مقام سوم جهان را دارا است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: سال همت و تلاش مضاعف را در حالی شروع کردیم که شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های زیادی در سطح کشور به ویژه در بخش تولید بودیم.
دکتر صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید از مزرعه دانیال بابل در گفتگو با خبرنگار موج در بابل اظهار داشت: سال همت و تلاش مضاعف را در حالی شروع کردیم که شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های زیادی در سطح کشور به ویژه در بخش تولید بودیم و امروز با توجه به سرعتی که تولیدات داخلی به خود گرفته‌اند، در آینده شاهد موفقیت‌های بسیار چشمگیری در سطح کشور خواهیم بود.
وی مهم‌ترین برنامه وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری را توسعه آبیاری تحت فشار قطره‌ای کشور، ایجاد شبکه‌های زهکشی، توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی، توسعه کشت گلخانه‌ای، توسعه دامپروری و شیلات از جمله برنامه‌های مهم در دست اقدام وزارت جهاد کشاورزی دانست.
دکتر خلیلیان با بیان این که ایران از نظر تولید شیر مقام سوم جهان را دارا است، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی حمایت از واحدهای تلیسه دو منظوره برای تولید شیر و گوشت در کشور است.
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: دولت برای اجرای این طرح، تسهیلات ارزان قیمت در اختیار کشاورزان قرار داده و در عین حال از آنها حمایت می‌کند.
دکتر خلیلیان از حمایت ویژه دولت به بخش کشاورزی خبر داد و افزود: دولت برای حمایت از کشاورزان برای خرید تضمینی برنج هزار میلیارد تومان بودجه به وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بازرگانی اختصاص داد. 
وی در پایان گفت: بودجه سال جاری وزارت جهاد کشاورزی 2 هزار و 700 میلیارد تومان است که این بودجه در دولت‌های نهم و دهم چهار برابر شده است.
 

 
کلمات کلیدی رتبه شیر رتبه ایران
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com