ایجاد زنجیره تولید در صنعت مرغداری همدان تا پایان سال

ایجاد زنجیره تولید در صنعت مرغداری همدان تا پایان سال
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از ایجاد زنجیره تولید در صنعت مرغداری استان تا پایان سال جاری خبر داد.
محمد نظرپور در همدان با اشاره به فعالیت‌های معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی در استان، از ایجاد زنجیره تولید گوشت مرغ در استان خبر داد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر فعالیت‌های مرغداری‌ها در استان به صورت جزیره‌ای است، گفت: این امر باعث بروز مشکلاتی در تأمین نقدینگی و یا بازاریابی برای فروش مرغ و فعالان در عرصه مرغداری می‌شود.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه روند اجرایی تشکیل این زنجیره تولید در استان انجام شده و برند تجاری آن نیز گرفته شده است، افزود: ایجاد زنجیره تولید در کاهش هزینه‌های تولید در مراحل مختلف تأثیرگذار است.
وی کاهش نوسانات قیمت در بازار، افزایش قدرت رقابت، کاهش ریسک تولیدکنندگان مرغ و افزایش کیفیت محصولات تولیدی را از دیگر مزایای این طرح دانست.
نظرپور با بیان اینکه به دنبال نهایی کردن انجام کارها برای ایجاد زنجیره تولید در استان هستیم، گفت: در نظر داریم امسال این کار انجام شود.
وی با بیان اینکه 60 درصد کارهای اجرایی این طرح انجام شده است، تصریح کرد: با یکی از شرکت‌های خارج از استان به نام شرکت «سیمرغ» توافقات لازم انجام شده است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: راه‌اندازی زنجیره‌های تولید و تأمین گوشت مرغ در استان در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در خصوص اصلاح ساختار صنعت طیور کشور و با توجه به مزایای موجود در این زنجیره‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com