اولین پروانه استاندارد تخم مرغ بسته بندی، متعلق به آذربایجان شرقی است

اولین پروانه استاندارد تخم مرغ بسته بندی، متعلق به آذربایجان شرقی است
در فکس نامه مورخ 06 / 11 / 90 خبری را تحت عنوان صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای تخم مرغ بسته بندی شده برای اولین بار در استان گلستان مطلبی را به چاپ رساندیم.
در خصوص مطلب فوق؛ انجمن صنفی تولیدکنندگان تخم مرغ شناسنامه دار اعلام کرد: اولین پروانه استاندارد تخم مرغ بسته بندی شده در تاریخ 05 / 09 / 90 در استان آذربایجان شرقی برای شرکت پارس آیلین مهر با نام تجاری هانا و پامین صادر شده است.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۱/۱۵

    خیلی ببخشید ، با این خبر میخواستید چی را به خوانندگان سایت اعلام فرمائید . من که نفهمیدم ، هرچند که امکان داره سوادم نمیکشد . ولی خیلی مشتاق هستم تا محتوای خبر کمی تشریح شود و اینکه آیا این خبر بمنزله این نیست که همه چندین و چند استان دیگر به مسیر غلط تخم مرغ تولید میکنند و فقط این دو استان راه صحیح را پیش رفته اند ؟!!! و ثانیا استاندارد و تائیدیه از کدام مرجع ذیصلاح است که نامی از آن برده نشده و فقط در حد کلمه ( استاندارد ) موضوع بسنده گردیده !!! !!! !!!
    شاید وقتش رسیده که کمی با خودمان روراست تر عمل کنیم ، چون دنیا دنیای ارتباطات است و عصر حجر تمام شده ، و با کلمات و جملات نمیشود مطلب یا موردی را بخورد ملت بیچاره و درمانده داد . واسلام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com