اولین جشنواره بین المللی خوراک دام و طیور برگزار می شود

اولین جشنواره بین المللی خوراک دام و طیور برگزار می شود

ایسکانیوز: اولین جشنواره بین المللی خوراک دام و طیور و آبزیان با هدف تبادل اطلاعات بین کارخانجات داخل و خارجی این صنعت برگزار می شود.
به گزارش روز یکشنبه خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، این جشنواره از تاریخ 31 تیرماه لغایت 2 مرداد ماه در محل انستیتو تحقیقات تغذیه و منابع غذایی کشور و با مشارکت شرکت هماهنگی کارخانجات خوراک و دارو و مکمل داخلی و خارجی برگزار می شود.
سید عباس شریعت مدیرعامل شرکت هماهنگی کارخانجات خورک دارو و مکمل دام و طیور و آبزیان و دبیر اولین جشنواره بین المللی خوراک دام، طیور و آبزیان در این باره گفت: این جشنواره با 2 هدف عمده مصرف، انتقال علمی نوین جهانی به کارخانجات داخلی و شناساندن پتانسیل جایگاه صنعت خوراک دام ایران برپا می شود.
دبیر اولین جشنواره بین المللی خوراک دام، طیور و آبزیان در ادامه گفت: 138 شرکت ایرانی که در تولید انواع خورک دام و دیگر صنایع وابسته فعالیت دارند، در این جشنواره شرکت می کنند.
شریعت افزود: برای دستیابی به اهداف برنامه 5 ساله دوم و رسیدن به خودکفایی در تولید گوشت، شیر و سایر فرآورده های دامی باید به این صنعت توجه بیشتر شود و با ارتقاء سطح کیفی خوراک دام به موفقیت های چشمگیری در سطح کیفی و کمی فرآورده های دامی نایل شد.
وی پیش بینی کرد: با ارتقای دانش و فن تولید خوراک دام می توان درصد زیادی از بقایای کشاورزی را بازیافت و در قالب خوراک دام به چرخه تولید باز گرداند.
دبیر جشنواره از شرکت بیش از 5 هزار نفر از متخصصین این صنعت از بخش های دولتی، خصوصی، پژوهشی و دانشگاهی در سمینارهای تخصصی اولین جشنواره بین المللی خوراک دام، طیور و آبزیان خبر داد

 
کلمات کلیدی کارخانجات خوراک
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com