اوراس جایگزینی مناسب برای کنجاله سویا

دانلود
شرکت‌ دانش‌بنیان چشمه سازان پردیس فعال در حوزه دام و طیور و کشاورزی محصولی با تکنولوژی نانو در حوزه دام و طیور به تولید رسانده‌است، اوره آهسته رهش که با نام تجاری اوراس در بازار عرضه می‌گردد جایگزین مناسبی برای کنجاله سویا می‌باشد‌.
از آنجاکه اوره خام مصرفی در دامداری‌ها به سرعت در شکمبه دام تجزیه می‌شود، از این رو دام را مستعد مسمومیت آمونیاکی خواهد کرد، و عوارض جبران ناپذیری همانند: مسمومیت آمونیاکی، سقط جنین و تلف شدن دام‌ را به همراه خواهد داشت.
برای جلوگیری از این عارضه، پوششی توری مانند پیرامون اوره ایجاد شده‌است که این پوشش زمان آزادسازی اوره را از یک دقیقه به ۸ ساعت افزایش می‌دهد. زمانی که اوراس وارد شکمبه دام می‌شود، طبق نموداری، شروع به تجزیه می‌کند و بنابراین دام به صورت پیوسته میزان مناسبی نیتروژن در اختیار خواهد داشت تا به وسیله میکروارگانیسم‌های شکمبه به تولید پروتئین میکروبی بپردازد.
 اوراس، موجب تولید ۲۱۲ درصد پروتئین میکروبی در بدن دام می‌شود و این در حالی است که کنجاله سویا تنها ۴۰ درصد پروتئین تولید می‌کند. بنابراین می توان نتیجه گرفت اوراس ۵ برابر بیشتر از کنجاله سویا پروتئین تولید خواهد‌کرد. با در نظر گرفتن قیمت کمتر اوراس نسبت به کنجاله سویا مصرف این محصول صرفه جویی اقتصادی بسیار زیادی را برای دامداری‌ها به همراه خواهدداشت.

تلفن فروش: 66121130-021 ، 09027070623
وبسایت: www.atlasgpco.com
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com