اهم اقدامات فنی و بازرگانی اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران در سال 1392

اهم اقدامات فنی و بازرگانی اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران در سال 1392
به گزارش ITPNews به نقل از روابط عمومی اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران، این اتحادیه اهم اقدامات فنی و بازرگانی خود را در سال 1392 به شرح ذیل اعلام نمود:
اقدامات فنی مهندسی :
1 - اجرای طرح مدیریت بر توزیع جوجه و سوخت در سراسر کشور که از نیمه دوم سال 1392 با نصب سامانه برنامه ریزی عملیاتی گردید و در تمام استانها و شهرستان ها به اجرا درآمد. در این راستا جهت تسهیل در اجرای طرح تفاهنامه همکاری مشترک با سازمان دامپزشکی کشور به امضاء رسید و فرمت های جوجه ریزی به صورت مشترک تهیه و ابلاغ شد و تاکنون بیش از 8 هزار واحد مرغداری در این سامانه ثبت اطلاعات کرده اند.
2 - انجام جلسات و نشست هائی با بانک کشاورزی که منجر به توافقاتی جهت تنظیم و امضاء تفاهمنامه همکاری مشترک در زمینه های توزیع و هدایت منابع صورت گرفت که عنقریب به امضاء خواهد رسید.
3 - در زمینه اجرای عملیات بیمه همگانی طیور جلسات مشترک با صندوق بیمه تشکیل و منجر به توافقاتی جهت تشکلیل کارگروه فنی همکاری برای رفع معضلات و مشکلات بیمه و تدوین راهکارهای مناسب برای کاهش ضایعات و سرعت بخشیدن به امر بیمه شده است.
4 - همکاری مشترک با انجمن جوجه یکروزه جهت تهیه و چاپ کتاب صنعت طیور کشور انجام و بخش پرورش طیور گوشتی در این کتاب توسط اتحادیه تهیه گردیده است.
5 - پیگیری جهت ادامه اجرای طرح بهینه سازی مصرف سوخت انجام گردید.
6 - مشارکت در کارگروه های فنی تسهیلات و بیمه دفتر طیور وزارت جهادکشاورزی
اقدامات بازرگانی :
1 - تهیه و توزیع میزان 190000 تن ذرت، 109500 تن سویا و 8300 تن جو بین کلیه مرغداران کشور ( زیر مجموعه اتحادیه سراسری )
2 - صدور و پیگیری مجوز صادرات گوشت مرغ منجمد برای تنظیم بازار گوشت مرغ به میزان حدود 24000 تن به کشورهای همسایه ( 90 درصد به کشور عراق و 10 درصد به کشور افغانستان )
3 - پیگیری طرح اصلاح ساختار صنعت طیور کشور از طریق ایجاد زنجیره های تولید
4 - عضویت در هیئت مدیره صندوق حمایت از صنعت طیور کشور و انجمن ملی طیور

آنچه در بالا مطالعه کردید حاصل تلاش وکیل مرغداران گوشتی ایران می باشد، امید است در سال 1393 شاهد تحقق نتایج مثبتی از این همه پیگیری ها و تفاهمنامه و مشارکت ها باشیم. نتایجی که باعث آسودگی آرامش تولید در سطح کشور و بازارسازی و بازاریابی های بین المللی بین بیش از این دو کشور باشد.
اتحادیه سراسری ایران، باید بکوشد جامع عمل به گفتار خود بپوشاند و مرغداران ایران را در سخت ترین شرایط تولید یاری رساند و با برنامه ریزی های صحیح و بازارسنجی های به موقع، بازار تولید و نوسانات قیمت را پیش بینی و ریسک تولید گوشت مرغ را کاهش دهد.
مشکلات مرغداران ایران بیش از این موارد می باشد و امید است با افزایش امور فنی و بازرگانی، شاهد سالی پر از رونق اقتصادی برای مرغداران کشور باشیم.
 
نظرات شما
  •  

    شرکت تعاونی مرغ گوشتی کوهدشت گفت : ۹۳/۰۱/۱۶

    سلام علیکم متاسفانه اتحادیه مرغداران ماکیان شرق فقط به تعاونی عضوارایه خدمت مینماید وارایه خدمت به سایر تعاونیها و مرغداران راشامل مجوز جوجه ریزی ومجوز بارگیری و صدور حوالجات گازوییل و غیره راآزاد محاسبه و از ارایه صورتحساب خوداری مینمایند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com