انجمن جوجه یکروزه : قیمت جوجه به صورت غیر متعارف افزایش یافته است

انجمن جوجه یکروزه : قیمت جوجه به صورت غیر متعارف افزایش یافته است
انجمن جوجه یکروزه جهت تثبیت قیمت جوجه و جلوگیری از روند رو به افزایشی آن، قیمت هر قطعه جوجه یکروزه را 15080 ریال اعلام کرد.
انجمن جوجه یکروزه طی نامه ای به اعضا انجمن اظهار داشت : همانطور که استحضار دارید متوسط فروش یک قطعه جوجه یکروزه گوشتی در شش ماهه اول سال 1392، مبلغ 9876 ریال بوده است که با توجه به افزایش بیش از حد قیمت مواد اولیه و سایر نهاده های طیور، واحد های مرغ مادر ضرر و زیان فراوانی را متحمل شده اند.
حال باتوجه به شرایط فصلی و استقبال مرغداران مزارع گوشتی جهت جوجه ریزی پایان سال، قیمت جوجه به صورت غیر متعارف افزایش یافته است، علیرغم اینکه این قیمت موقتی است و جبران ضرر و زیان نیمه اول سال را نخواهد کرد ومطمئناً دوام چندانی هم نخواهد داشت، از همکاران عزیز تقاضا دارد در جهت حفظ روند تولید و همراهی با مزارع گوشتی و جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر آنها و ایجاد هرگونه شائبه منفی، تامل نموده و با توجه به گذرا بودن این زمان، موجب نارضایتی همکاران گوشتی را فراهم نیاورند و قیمت جوجه را کنترل نمایند.
نماینده انجمن جوجه یکروزه در پایان متن اطلاعیه خود اعلام داشت : این انجمن با توجه به نرخ سال گذشته و افزایش قیمت نهاده های تولید و سایر هزینه ها و لحاظ نمودن اثرات نرخ تورم، قیمت هر قطه جوجه یکروزه گوشتی را مبلغ 15080 ریال برای سال 1392 تعیین نموده است.
بدیهی است کیفیت و برند شرکت های تولیدی موجب تغییراتی در آن خواهد داشت.
 
کلمات کلیدی افزایش قیمت جوجه
نظرات شما
  •  

    مرغدار گوشتی گفت : ۹۲/۱۱/۰۶

    انشا... حال مرغ مادریها را در تیر ماه 93 می پرسیم بذار هر چقدر دوست دارند سوء استفاده کنند

    پاسخ...
  •  

    مرغداراهوازی گفت : ۹۲/۱۱/۰۷

    میخواهم بپرسم اگراینگونه افزایشات راملاک قراردهیم وبه کل تعمیم دهیم چنانچه نرخ سوخت 20%افزایش داشته باشدبرای یک اتوبوس40نفره بایدهرکدام ازمسافرها20%کرایه اضافه پرداخت کنندیا20%به نسبت مسافرها تقسیم گرددومبلغ جزئی به نرخ کرایه اضافه شودعلاوه براین چراهنگام صدورصورتحساب یک سوم مبلغ دریافتی رادرصورتحساب درج میکنند راستی چرا؟!علتش رارئیس انجمن توضیح دهدآیااین بیانگر قیمت کاذب جوجه نیست که نهایتا"دودش بچشم مصرف کننده میرودتولیدکننده هم بعلت تضمین نبودن حاشیه سود تولیدراموقف کند

    پاسخ...
  •  

    محمدی گفت : ۹۲/۱۱/۰۷

    واقعا انجمن جوجه یک روزه خیلی پررو تشریف دارند هیچکس نیست بپرسد که این قیمت را بر چه اساسی تععین می نمایند

    پاسخ...
  •  

    مرغدارگوشتی گفت : ۹۲/۱۱/۰۹

    یک تخم مرغ 250تومانی بعداز هچ 20روزه مگه چقدر هزینه بر میداره که 1500تومان برآورد کرده اند- جاداره بااین نسبت قیمت مرغ زنده بااحتساب افزایش نهاده هاوجوجه 10000تومان تعین شود که مرغدار متضرر نشود

    پاسخ...
  •  

    تولید کننده جوجه گفت : ۹۲/۱۱/۱۰

    شما که میگی 250 تومان معلومه که هیچی از تفاوت مرغ مادر و مرغ تخمگذار نمیدونی. هنوز یادمون نرفته روزایی رو که جوجه خیلی پایین تر از نرخ تمام شدش به فروش می رسید. ما هم طرفدار این هستیم که یک نهاد متخصص هم قیمت جوجه را تعیین کند و هم قیمت مرغ کشتار رو.

    پاسخ...
  •  

    توليدكننده ضرركننده گفت : ۹۲/۱۱/۱۵

    همه ضرر كننده هستند چونكه توليد = ضرر

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com