انجام تست سل و بروسلوز در دامداری های قم

انجام تست سل و بروسلوز در دامداری های قم
انجام تست سل و بروسلوز در دامداری های قم، ضدعفونی جایگاه های دام درشهر جعفریه، صدور گواهی بهداشتی دامداری ها باهمکاری دفاتر پیشخوان دولت و آغاز ثبت نام دوره آشنایی با معارف زیارات از 18 شهریور ماه از عناوین اخبار کوتاه قم است.
طی هفته گذشته تعداد 52 واحد گاوداری شیری مورد بازدید قرار گرفته که دراین راستا تعداد 640 راس گاو شیری مورد تست سل و تعداد692  راس گاو نیز مورد تست بروسلوز قرارگرفته اند.
ضدعفونی جایگاه های دام در شهر جعفریه
رئیس اداره دامپزشکی بخش جعفریه بیان کرد: طی مردادماه سال جاری ضمن پایش تمامی کانونهای بیماریهای تب برفکی نسبت به ضدعفونی جایگاههای دام به میزان 374 هزار  مترمربع و با استفاده ازتوان 2 اکیپ بخش خصوصی دامپزشکی اقدام شده است که دراین راستا 490  لیتر ضدعفونی نیز مصرف شده است.
خلج درادامه افزود: طی جلسه ای که در بخشداری جعفریه برگزار شد مقرر شد ورود دام غیرمجاز بخصوص گوساله پرواری به بخش ممنوع و ضدعفونی دامداریها بطورمرتب وهفتگی صورت گیرد.
صدور گواهی بهداشتی دامداری ها باهمکاری دفاتر پیشخوان دولت
طی هفته گذشته تعداد 18  گواهی بهداشتی دامداری شامل گوسفند داشتی و پرواری و گاوشیری و پرواری به روش سیستم آنلاین با همکاری دفاترپیشخوان دولت صادر شده است.
آغاز ثبت نام دوره آشنایی با معارف زیارات از 18 شهریور ماه
موسسه امام هادی(ع) در قم پس از برگزاری موفق دوره آشنایی با متون و معارف زیارات معصومین(ع) در سال تحصیلی گذشته، امسال نیز گام دیگری را در پیشبرد این معارف برمی دارد و با تشکیل کلاس های فشرده آشنایی با متون و معارف زیارات برای طلاب فاضل، جوان و مستعد این نیاز فرهنگی را در حد امکان برطرف کند.
اتمام پایه هشت حوزه و تعهد بر شرکت منظم در دوره از جمله ضوابط پذیرش است، کلاس ها در روزهای پنج شنبه، جمعه یا یک روز تعطیل برگزار خواهد شد و طلابی که در دوره مقدماتی در سال های گذشته شرکت کرده اند، برای شرکت در دوره های بالاتر لازم است نام نویسی کنند.
همچنین طلاب شرکت کننده در دوره های قبلی، فضلای درس خارج و بالاتر و محققانی که در زمینه زیارات فعالیت پژوهشی داشته اند، در اولویت ثبت نام قرار دارند.
یاودآور می شود؛ علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از 18 شهریور ماه جاری تا اول مهر ماه 91 جاری می‌توانند از ساعت 14 الی 17 به موسسه امام هادی (ع) واقع در خیابان توحید کوچه 5 پلاک 31 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 8825255 – 0251 و همراه 09195419505 تماس بگیرند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com