انتقال دامداری‌ها به خارج از شهر با تعامل دامپزشکی

انتقال دامداری‌ها به خارج از شهر با تعامل دامپزشکی
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر این که فعالیت دامداری ها و گاو داری ها در سطح شهر سلامت شهروندان را به خطر می اندازد، اظهار داشت: شهرداری با تعامل اداره دامپزشکی و اداره بهداشت نسبت به انتقال دامداری ها از سطح شهر اقدام می کند.
محسن رنجبر با بیان مطلب فوق گفت: با افزایش جمعیت در کلانشهر اصفهان، بسیاری از دامداری های اطراف شهر به مرور زمان در داخل شهر واقع شده اند، به طوری که قرار گرفتن این دامداریها در بافت مسکونی شهر معضلی برای محیط زیست انسانی شده است.
وی با تاکید بر این که فعالیت دامداری ها و گاو داری ها در سطح شهر سلامت شهروندان را به خطر می اندازد افزود: شهرداری با تعامل اداره دامپزشکی و اداره بهداشت نسبت به انتقال دامداری ها از سطح شهر اقدام می کند.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان می توانند شکایات خود از مشاغل مزاحم را به شهرداریهای مناطق و یا سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.
رنجبر با تاکید بر این که برخورد جدی با مشاغل مزاحم در دستور کار شهرداری قرار دارد، اظهار داشت: مشاغل مزاحمی که باعث سلب آرامش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شوند از طریق مناطق ۱۴ گانه شناسایی و پس از ارائه ابلاغ و اخطارهای قانونی به مالکان در صورتی که آنان نسبت به رفع تخلف خود اقدام نکنند نسبت به تشکیل پرونده آنان اقدام و سپس در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ مطرح و پس از صدور رای اعمال قانون می شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com