انتخابات شرکت تعاونی صنعت بوقلمون ایران برگزار شد/

انتخابات شرکت تعاونی صنعت بوقلمون ایران برگزار شد/
به گزارش ITPNews، انتخابات شرکت تعاونی صنعت بوقلمون ایران در تاریخ 08 / 12 / 94 در سالن نعمت زاده وزارت جهاد کشاورزی با حضور 116 نفر از 170 سهامدار برگزار شد. در این انتخابات که با مشارکت خوب اعضاء این صنف مواجه شده بود بعد از رای گیری اعضای هیات مدیره و بازرسان به ترتیب زیر انتخاب شدند:

اعضاء اصلی:
1.سید مهدی اذر موید      ٩٠ رای
٢. محمد ایوبی               ٧٨ رای
٣.پیام احمدی                ٧٠ رای
٤.حمید قربانی              ٧٠ رای
٥.عبدالله فراهانی           ٥٣ رای

اعضاء علی البدل:
١.علی افشارزاده           ٤٧رای
٢.مهدی بابایی              ٢٥رای
3.حسین سلیم ابادی       ١٤رای

بازرس اصلی :
سید محمد میرانی

بازس علی البدل:
کامبیز جعفری

پس از آن با اکثریت آرا آقای آذرموید بر کرسی مدیریت عامل تعاونی تکیه زد و آقایان احمدی به عنوان ریس هیئت مدیره، قربانی نایب ریس هیئت مدیره، فرهانی عضو اصلی هیئت مدیر و ایوبی عضو اصلی هیئت مدیره (منشی) برگزیده شدند.
آذرموید - مدیرعامل شرکت تعاونی صنعت بوقلمون ایران - در گفتگو با خبرنگار ITPNews، در مورد اهم برنامه های خود در دوره جدید چنین گفت: با درگیر شدن کشورهای تامین کننده جوجه بوقلمون به بیماری های تنفسی، صنعت بوقلمون ایران با مشکلات زیادی مواجه شده است به همین دلیل اولویت تعاونی تلاش در جهت رفع مشکل تامین جوجه یکروزه بوقلمون خواهد بود.
وی افزود: برنامه این است که با ساماندهی فارم های مادر موجود در کشور تا حد امکان نیاز سهامداران شرکت تعاونی بر طرف شود و در این راستا تا اکنون 2 فارم داخلی یکی در مشهد 2 ماه پیش و دیگری در لاهیجان دیروز جوجه ریزی انجام داده اند.
 آذر موید تصریح کرد: فارم زنجان نیز در مرداد ماه و اصفهان در پاییز جوجه ریزی خواهند داشت، همچنین یک کارخانه جوجوه کشی مجهز و پیشرفته توسط سهامداران تعاونی درحال احداث می باشد که می تواند سهم خوبی در تامین جوجه با کیفیت در کشور داشته باشد.
مدیریت عامل شرکت تعاونی صنعت بوقلمون ایران اظهار داشت: برنامه ریزی شده است که اولین تولید جوجه داخل در مرداد ماه صورت گیرد و پس از آن با فاصله 3 ماه همواره یکی از کارخانه ها تولید جوجه داشته باشند تا تولیدکنندگان با نبود جوجه در بازار مواجه نشوند.
وی بیان داشت: به دلیل نبود جوجه و افزایش فیمت بسیاری از بازارهای فروش را از دست داده ایم و همواره این ترس احساس می شود که جوجه ریزی بیش از حد نیز باعث افت شدید قیمت شود بنابراین باید خیلی با احتیاط و سرمی تزریق جوجه انجام شود، همچنین با راه اندازی سایت صنعت، تمام اعضا به صورت آنلاین از اطلاعات صنعت مطلع شوند و توسعه های ما نیز به اطلاع آنها برسد. 

مشاهده عکس های بیشتر
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com