امضا حواله ها برای مدیران اتحادیه ها مسئولیت دار است

امضا حواله ها برای مدیران اتحادیه ها مسئولیت دار است

 ITPNews تحلیل - دکتر آذروش - دبیر انجمن مرغداران گوشتی - در گفتگوی اختصاصی خود با خبرنگار I.T.P مبنی بر وجود مشکلاتی در طرح ساماندهی قیمت مرغ و تخم مرغ اظهار داشت: وزارت جهادکشاورزی در قبال دادن نهاده های مورد نیاز مرغداران اسناد معتبر، چک و سفته های متعددی را از مسئولین و مدیران اتحادیه اخذ می نماید.
آذروش با اعلام اینکه درخواست مدارک عمل منطقی است گفت: مشکل اینجاست که در این حواله ها باید 2 امضا از مدیر اتحادیه گرفته شود که یکی از آنها با امضا ومهر مدیریت اتحادیه مبنی بر ایجاد اعتبار حقوقی و دیگری به امضا شخص مدیر اتحادیه که برای ایجاد اعتبار حقیقی این حواله ها می باشد صورت می گیرد. 
وی گفت: امضا حواله هایی که دارای مبالغی زیاد است نباید جنبه حقیقی پیدا کند.
آذروش اعلام کرد: مشکلاتی مانند بیماری، نوسان شدید بازار، عوامل غیر قابل پیش بینی باعث می گردد امضا کردن این حواله ها به صورت حقیقی، مشکل ساز باشد و از آنجایی که وزارت جهادکشاورزی صرفاً شخص امضا کننده را مسئول می داند و فقط باید برای وصول مبلغ خود با یک نفر طرف باشد، اما  اتحادیه باید برای وصول مبالغ به دنبال 20 یا 30 مرغدار باشد.
وی در پایان سخنان خود اعلام کرد: در تمام دنیا این گونه حمایتها با در نظر گرفتن 10 تا 12 درصد سوخت و ساز طبیعی انجام می گیرد و اگر ما جدا از این مسئله برخورد کنیم باید طرف قرار دادها را که مدیران اتحادیه ها می باشند را به صورت غیر ملموس در شرایط اتهام قرار دهیم.

 
کلمات کلیدی ساماندهی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com