امتناع وزارت جهاد کشاورزی از معرفی مافیای محصولات لبنی

امتناع وزارت جهاد کشاورزی از معرفی مافیای محصولات لبنی
عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با اشاره به افزایش قیمت شیر و به تبع آن مواد لبنی،گفت: هرچند مسئولان عاملان افزایش قیمت شیررا مافیا معرفی کردند اما با توجه به وضعیت آشفته در بازار محصولات لبنی شاهد هستیم که سکان قیمت‌گذاری مواد لبنی همچنان در دست مافیای شیر قرار دارد.
هدایت‌الله میرمراد‌زهی ، با بیان اینکه نتیجه تصویب قانون در مجلس و اجرایی نشدن از سوی دولت آشفتگی در جامعه خواهد بود، افزود: در بحث شیر و جلوگیری از افزایش بی‌دلیل آن تاکنون بار‌ها نمایندگان به مسئولان تذکر داده‌اند اما متأسفانه گوش شنوایی وجود ندارد.
نماینده مردم سراوان، سوران، سیب و زابلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حضور پررنگ مافیا و دست بردن در قیمت مواد لبنی تبعات بدی برای جامعه داشته است، تصریح کرد: یکی از مهمترین تبعات ورود مافیای شیر در تشکیلات مواد لبنی امتناع برخی از تولید‌کنندگان به عرضه تولید خود در بازار است که این خود معضلات بسیاری را برای کشور رقم خواهد زد.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با اشاره به افزایش قیمت شیر و به تبع آن مواد لبنی، گفت: هرچند مسئولان عاملان افزایش قیمت شیررا مافیا  معرفی کردند اما  با توجه به وضعیت آشفته در بازار محصولات لبنی نشان می دهد که  سکان  قیمت‌گذاری مواد لبنی همچنان در دستان مافیای شیر قرار دارد.
این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان این مطلب که حضور پررنگ مافیای شیر قیمت مواد لبنی را نامعلوم و در بیشتر مواقع به نفع سود‌جویان رقم زده، افزود: گرانی در بازار مواد لبنی نتیجه مستقیم اهمال در وظایف دستگاه‌های اجرایی و حضور پررنگ مافیای شیر است.
وی ادامه داد: مجلس و دولت دو بال پیشرفت کشور هستند که در صورت رعایت وظایف خود می‌توانند هر نوع مشکلی را در کشور از بین ببرند.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با تأکید بر اینکه متأسفانه نبود کنترل از سوی دولت بر بازار مشکلات عدیده‌ای را رقم زده، گفت: مجلس با تذکر به وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت جهاد کشاورزی خواهان معرفی مافیای شیر و مجازات آنان برای کنترل بازار هستند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com