امارات متحدۀ عربی تولیدات مرغداری خود را افزایش می دهد

امارات متحدۀ عربی تولیدات مرغداری خود را افزایش می دهد
کمپانی مرغداری Emirates Modern Poultry که همچنین با عنوان Al Rawdah نیز شناخته شده از راه اندازی یک کارخانه جدید خبر داد که بدین ترتیب تولیدات ماهانۀ خود را 2 برابر ساخته و از 400 به 800 تن برساند .
در نمایشگاه مواد غذایی Gulfood 2015 که هفتۀ گذشته در دبی برگزار شد، مدیران کمپانی اعلام کردند توسعه و راه اندازی کامل این کارخانه 8 – 12 ماه دیگر به اتمام خواهد رسید و به برطرف کردن فاصلۀ موجود بین عرضه و تقاضا کمک خواهد کرد.
فاز اول توسعه، که شامل 6 سردخانه است و موجب 300 تن افزایش در ذخیره سازی می گردد با 5 / 5 میلیون درهم سرمایه گذاری به اتمام رسیده و انتظار می رود فاز دوم توسعه، که شامل توسعۀ تجهیزات و تأسیسات تولید است تا پایان سال 2015 میلادی و با 15 میلیون درهم سرمایه به پایان برسد.
این کارخانه از دسته بندی های جدید در تولیدات گوشتی متنوع با حدود 30 تولید جدید در سال 2015 خبر داده است. تولیدات گوشتی شامل گوشت گوساله ، گوسفند ، بوقلمون که از گاو و گوسفندهای استرالیایی و بوقلمون های ترکیه هستند و همگی حلال هستند.
کمپانی تولیدات مرغداری Al Rawdah با کشتارگاه تمام اتوماتیک خود و با فراوری 40 هزار کیلوگرم گوشت مرغ تازه در روز، بزرگترین تولید کنندۀ مرغداری امارات متحدۀ عربی شناخته شده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com