الاکلنگ بهای گوشت در مقابل نرخ پوست

الاکلنگ بهای گوشت در مقابل نرخ پوست
هر چند پوست گوسفند هم سو با نرخ دلار کاهشی شده است اما گوشت گوسفند کمی افزایش نرخ داشته است.
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش بهای گوشت گوسفند در مقابل کاهش نرخ پوست و استقرار 17 جایگاه برای عرضه دام زنده در روز عید قربان در تهران خبر داد.
علی اصغر ملکی، رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به افت نرخ دلار طی روزهای گذشته اظهار داشت: هم اکنون بازار در شرایط متلاطمی به سر می‌برد، درحال حاضر با روند کاهشی نرخ دلار، بهای پوست گوسفند نیز افت کرده و فعلا برای خرید و فروش نرخی تعیین نشده است.
ملکی خاطر نشان کرد: هر چند پوست گوسفند هم سو با نرخ دلار کاهشی شده است اما گوشت گوسفند کمی افزایش نرخ داشته و هر لاشه گوسفند برای تحویل به مغازه‌دار از کیلویی 23 هزار تومان به 24 هزار تومان افزایش داشته است.
وی خاطر نشان کرد: زمانی که نرخ پوست گوسفند کاهش پیدا می‌کند، تولید کننده برای اینکه متضرر نشود این افت قیمت را با افزایش نرخ گوشت جبران می‌کند.
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با ابراز خرسندی از کاهش نرخ دلار افزود: این موضوع باعث کاهش قاچاق دام زنده شده و انگیزه قاچاقچیان را هم تضعیف کرده است، فلذا امیدواریم دیگر برای عید قربان و ایام محرم با کمبود دام زنده مواجه نخواهیم بود.
ملکی با اعلام این خبر که 17 جایگاه عرضه دام زنده برای روز عید قربان از سوی شهرداری تهران تعیین شده است از مردم خواست در روز عید قربان برای تهیه دام زنده از ازدحام در مقابل جایگاه‌های عرضه دام بپرهیزند.
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در خاتمه گفت: در جایگاههای عرضه دام برای اطمینان از سلامت دامها قبل و بعد از ذبح آنها دامپزشکان حضور دارند و دام را بازبینی و معاینه می کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com