اقدامی برای جمع‌آوری دامداری‌های شهری صورت نگرفته است

اقدامی برای جمع‌آوری دامداری‌های شهری صورت نگرفته است
محمد رضایی در جمع مدیران بخش بهداشت و درمان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: ساماندهی این بخش نیاز به همکاری دستگاه‌های مربوط دارد.
وی تصریح کرد: وجود دامداری در مناطق شهری تبعات بهداشتی را در پی دارد که لازم است بیش از پیش به این مسئله توجه شود.
مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی تجهیز کشتارگاه‌ها به پیش سرد را یکی از ضروریات این بخش عنوان کرد و افزود: برای جلوگیری از شیوع بیماری‌هایی مانند تب کریمه کنگو لازم است که کشتارگاه‌ها به پیش سرد مجهز شوند.
رضایی ادامه داد: اگر این امکان در کشتارگاه‌های سطح شهر فراهم شود می‌توان گوشت را 24 ساعت در این فضا نگهداری کرد و میکروب‌های احتمالی در این مدت زمان از بین می‌رود.
تجهیز کشتارگاه‌ها به پیش سرد نیازمند اعتبار 400 میلیون تومانی
وی اظهار داشت: در خراسان‌جنوبی هشت کشتارگاه وجود دارد که تنها یک کشتارگاه به پیش سرد مجهز است.
مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی ادامه داد: تجهیز کلیه کشتارگاه‌های فعال سطح استان نیازمند اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان است.
رضایی، تجهیز کشتارگاه‌های سطح استان به پیش سرد را منوط به تأمین اعتبار موردنیاز دانست و گفت: باید مسئولان در این راستا همکاری لازم را داشته باشند تا این کار ضروری انجام شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: ایجاد پیش برد برای کشتارگاه‌های سطح استان به تصویب مسئولان رسیده است.
محمدابراهیم افشاری ادامه داد: باید اعتبار موردنیاز ساخت این پیش سردخانه‌ها تأمین شود چرا که ارتباط مستقیم با سلامتی مردم جامعه دارد.
 
کلمات کلیدی جمع آوری دامداری ها
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com