افزایش ۴۰ درصدی هزینه‌های تولید مرغ در اصفهان

افزایش ۴۰ درصدی هزینه‌های تولید مرغ در اصفهان
نائب رئیس اتحادیه مرغ اصفهان گفت: میزان فروش گوشت مرغ مصرفی برای مردم اصفهان در ماه مبارک ‌رمضان با داشتن ذخایر مرغ تغییر پیدا نمی‌کند اما افزایش ۴۰ درصدی هزینه‌های تولید مرغ در اصفهان، مشکلاتی را برای تولیدکنندگان این عرصه ایجاد کرد.
فرهاد جعفریان درباره مشکلات مرغداران استان اصفهان اظهار کرد: از آبان سال گذشته تا کنون هیچ افزایش قیمتی در قیمت مرغ در استان اصفهان نبوده و بعد از مرحله دوم یارانه‌ها، هزینه‌ها برای مرغداری سطح استان حدود 40 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: هزینه‌های آب، برق و گاز پس از عید و مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها افزیش یافته، در صورتی که قیمت مرغ مدت طولانی بوده که به مبلغ6500 تومان ثابت بوده و در این شرایط مرغداران و کسانی که در عرصه تولید گوشت مرغ هستند، بسیار ضرر می‌کنند.
جعفریان با اشاره به این که دولت در این مدت کمک زیادی به مرغداران انجام نداده، گفت: دولت پشتیبانی و سرمایه‌گذاری خوبی در این زمینه انجام نداده و پولی در گردشی که هرساله ابتدای سال از طرف بانک کشاورزی به مرغداران اختصاص داده می‌شد ولی بعد از گذشت 4 ماه در سال 93 هیچ پول و گزارشی به ما داده نشده است.
وی پیرامون ذخیره مرغ در ماه مبارک رمضان بیان کرد: ذخیره مرغ در ماه مبارک رمضان کم نیست و برای تمام این ماه پیش بینی‌هایی شده و مردم برای این ماه از نظر کیفیت و قیمت هیچ افزایشی نداریم.
نائب رئیس اتحادیه مرغ اصفهان با اشاره به فشار زیادی که بر مرغدارن بوده، تصریح کرد: قرار گذاشته‌ایم که در آینده اجتماعی از طرف مرغداران صورت گیرد و از این وضع نابه‌سامان قیمت مرغ شکایت کنیم و همچنین مکاتباتی نیز با استانداری و سازمان جهاد کشاورزی داشته‌ایم که قول‌هایی داده شده ولی هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com