افزایش یک میلیون قطعه‌ای جوجه ریزی

افزایش یک میلیون قطعه‌ای جوجه ریزی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، اسحاق طاهری‌مقدم در این خصوص اظهار داشت: در حال حاضر 425 واحد تولیدی مرغ در استان وجود داشته است که در هر دوره ظرفیت 6 میلیون و 400 هزار قطعه را دارند.
وی با بیان اینکه در طول سال، چهار دوره جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام می‌گیرد، عنوان کرد: طی پنج سال گذشته ظرفیت مرغداری‌های استان، 3 میلیون قطعه بوده که این میزان تا پایان امسال به 7 میلیون و400هزار قطعه می‌رسد.
طاهری‌مقدم در ادامه با اشاره به اینکه در بحث تامین مرغ گرم مشکل خاصی در استان وجود ندارد، ادامه داد: در حال حاضر جوجه‌ریزی در مناطق جنوبی استان از جمله پلدختر و کوهدشت صورت نمی‌گیرد ولی با وجود این موضوع و اینکه جوجه‌ریزی در استان‌های جنوبی مانند خوزستان کم است، ولی مشکلی در بحث تامین مرغ مورد نیاز نداریم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در ادامه با اشاره به مصرف بالای مرغ در این ماه عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان تقاضا به دلیل‌ اینکه علاقه مردم به گوشت مرغ بالا رفته قیمت‌ها نیز تحت تاثیر آن قرار گرفته‌اند.
اسحاق‌طاهری مقدم با اشاره به اینکه 10 کشتارگاه فعال طیور در استان وجود دارد، گفت: این کشتارگاه‌ها آمادگی دارند علاوه بر تامین مرغ مورد نیاز استان، نیاز سایر استان‌ها را نیز تامین کنند.
 

 
کلمات کلیدی لرستان جوجه ریزی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com