افزایش یک درصدی قیمت لبنیات ناشی از مالیات بر ارزش افزوده است

افزایش یک درصدی قیمت لبنیات ناشی از مالیات بر ارزش افزوده است
با توجه به اینکه کارخانه‌های تولیدکننده محصولات لبنی در سال گذشته قیمت انواع لبنیات را در چند مرحله افزایش دادند، به گفته دبیر انجمن این صنایع تصمیمی برای افزایش قیمت لبنیات در سال جاری ندارند و افزایش یک درصدی قیمت لبنیات در فروردین ناشی از مالیات بر ارزش افزوده بوده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا، سال گذشته انواع محصولات لبنی از شیر پاستوریزه تا پنیر، خامه و دیگر محصولات لبنی در چند مرحله با افزایش قیمت روبرو شد تا جایی که حتی برخی از برندهای تولیدکننده این محصولات، قیمت انواع شیر پاستوریزه بطری خود را در اسفند سال گذشته مجددا افزایش دادند که باعث اعتراض سازمان حمایت مصر‌ف‌کنندگان ‌و تولیدکنندگان و هشدار این سازمان به برندهای متخلف شد که باید قیمت‌های خود را به حالت قبل بازگردانند.
البته رضا باکری، دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی درباره تصمیم گیری برای افزایش قیمت لبنیات در سال جاری به ایسنا گفت: هنوز مدارکی از کارخانه‌های تولیدکننده محصولات لبنی به انجمن ارسال نشده و فعلا تصمیمی برای افزایش قیمت نداریم.
وی همچنین در خصوص گزارش بانک مرکزی در فروردین سال جاری مبنی بر افزایش یک درصدی قیمت لبنیات اظهار کرد: این افزایش قیمت ناشی از مالیات بر ارزش افزوده است و فعلا تصمیم گیری در خصوص افزایش قیمت لبنیات در سال جاری صورت نگرفته است. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com