افزایش واردات گوشت گوسفندی از استرالیا

افزایش واردات گوشت گوسفندی از استرالیا
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی استان تهران با اشاره به افزایش واردات گوشت گوسفندی از استرالیا گفت: گوشت گوسفندی وارداتی با قیمت 33 هزار تومان در حال عرضه است.
علی‌اصغر ملکی درباره وضع بازار گوشت گوسفندی اظهار کرد: با تدابیری که در حوزه تنظیم بازار اندیشیده شده است، امیدواریم در آینده شاهد افزایش قیمت گوشت گوسفندی در بازار نباشیم.
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها در این راستا انجام شده است و ستاد تنظیم بازار با وجود اعیاد و مناسبت‌های بزرگی که در ماه ذی‌الحجه، محرم و صفر مانند عید قربان، عاشورا و تاسوعای حسینی در پیش داریم، کنترل بازار را در دست دارد.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی استان تهران با تأکید بر اینکه بازگشت حجاج از سفر حج هم در فهرست این مناسبت‌ها قرار دارد، تصریح کرد: هم توزیع و هم قیمت‌ها کنترل می‌شود و پاسخگوی نیاز مردم خواهیم بود.

ملکی با اشاره به اینکه جریان واردات گوشت گوسفندی از استرالیا و آسیای میانه به داخل کشور جریان دارد، اضافه کرد: هدف از واردات، تنظیم بازار و کنترل قیمت‌هاست.
وی از افزایش حجم واردات گوشت از استرالیا خبر داد و با بیان اینکه این سیاست در راستای پرکردن خلأ موجود در بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌هاست، تصریح کرد: حجم واردات در روزهای آینده رشد خواهد داشت.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی استان تهران تأکید کرد: ‌بخشی از واردات گوشت از استرالیا در اختیار شرکت‌های بسته‌بندی قرار می‌گیرد تا به شکل مناسب در بازار توزیع شود و در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد.

ملکی با اشاره به اینکه این گوشت‌ها با قیمت هر کیلوگرم 33 هزار تومان در بازار در حال عرضه است، تصریح کرد: این گوشت‌ها در اختیار کسبه و فعالان صنف قرار می‌گیرد؛ گوشت وارداتی استرالیا از کیفیت خوبی برخوردار است و تازه و گرم توزیع می‌شود و مردم در این رابطه نگرانی نداشته باشند.
وی با بیان اینکه تولید و عرضه در داخل کشور متوقف نیست، اظهار کرد: هم تولید و هم کشتار و عرضه در حال انجام است؛ افزایش حجم واردات برای جبران کاستی‌های تولید و عرضه داخل است تا در عرضه گوشت گوسفندی به مردم مشکلی ایجاد نشود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com