افزایش قیمت گوشت مصوبه دولت نیست

افزایش قیمت گوشت مصوبه دولت نیست
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از توزیع روزانه حدود سه تن گوشت قرمز گرم در بیش از 10 نقطه شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: توزیع گوشت گرم تا زمانیکه قیمت ها در بازار متعادل شود ادامه دارد.
حسن احمدی با اشاره به اینکه: توزیع گوشت قرمز گرم از چندی پیش در کرمانشاه آغاز شده و تا زمانیکه قیمت گوشت در بازار متعادل شود، گفت: افزایش قیمت گوشت دلایل متعددی دارد، اما این افزایش مصوب دولت نیست.
وی قیمت هر کیلو گوشت توزیعی را 25 هزار تومان عنوان و خاطرنشان کرد: گوشت های توزیعی، گوشت نرمه گوساله تازه و جوان استکه به صورت روزانه کشتار شدهو با قیمت مصوب به دست مردم می رسد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان اینکه این گوشت تولید داخل کشور است، یادآوری کرد: در شهر کرمانشاه 10 تا 12 مرکز برای عرضه گوشت قرمز گرم دولتی در نظر گرفته شده است.
احمدی افزود: توزیع گوشت قرمز گرم هم اکنون تنها در شهر کرمانشاه انجام می شود، اما برنامه داریم توزیع را در سایر شهرستان های استان نیز آغاز کنیم.
وی تاکید کرد: تا کنون حدود هشت تن گوشت قرمز توزیع شده است اما بنا داریم این عدد را به روزی سه تن برسانیم.به گفته این مسئول محدودیتی برای توزیع گوشت قرمز گرم وجود ندارد و تا زمانیکه قیمت ها در بازار متعادل شود، توزیع ادامه دارد.
احمدی با تایید افزایش قیمت گوشت قرمز در کرمانشاه، عنوان کرد: کار شرکت پشتیبانی امور دام متعادل کردن قیمت گوشت در شرایط اینچنینی است و ما تا زمانیکه که قیمت گوشت قرمز در بازار پایین نیاید توزیع را ادامه می دهیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com