افزایش قیمت ها کافی نیست

افزایش قیمت ها کافی نیست

ITPNews خارجی:افزایش قیمت های جدید نمی تواند افزایش قیمت های نهاده ها را جبران نماید.
به گزارش خبرگزاری فیجی، صنعت مرغداری این کشور در حال کشمکش با یک افزایش 51 درصدی در قیمت خوراک مرغ  طی این دوسال می باشد.
این توضیح توسط هانک آرتس مدیر عمومی تولید کنندگان خروس داده شده است.
با افزایش قیمت نهاده های خوراک مرغ، 60 درصد تولید کنندگان گوشت مرغ و تخم مرغ نطفه دار برای پوشش این هزینه ها مجبور به کاهش برخی هزینه های دیگر شده اند که در بلند مدت به صنعت مرغداری فیجی آسیب خواهد زد.
چگونگی برآمدن از عهده این هزینه ها تنها با فروش با قیمت بالاتر امکان پذیر است، اما این کار با ممانعت های دولتی و حقوق مصرف کنندگان در تضاد است و اگر چاره جویی نشود، با خطر بزرگی مواجه هستیم و خارج شدن از فشار این هزینه توسط مرغداران بسیار سخت است.
پس از تلاشها مستمر ما، دولت با افزایش در حدود 3 درصد بر روی تمام محصولات موافقت کرده است. این افزایش به همراه سودهای تولید کنندگان می تواند تا حدودی قیمت ها را پوشش بدهد اما این قیمت گذاری از ضربه پذیری و حاشیه امنیتی برخوردار نیست و با هر گونه تغییری در قیمت نهاده ها در سطح جهانی دگربار صنعت مرغداری فیجی با چالش مواجه خواهد شد.
آقای آرتس می افزاید:ما فصل رطوبت و بارانهای سنگین را در پیش روی داریم که مرغداران برای پوشش هزینه ها از بازسازی و استاندارد سازی مرغداریهایشان سر باز زده اند تا بتوانند به بقایشان ادامه دهند و این امر امکان خسارات فراوانی را در آینده ایجاد خواهد نمود.

 
کلمات کلیدی خارجی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com