افزایش قیمت نهاده دامی در مازندران را پیگیری می‌کنیم

افزایش قیمت نهاده دامی در مازندران را پیگیری می‌کنیم
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: افزایش قیمت نهاده های دامی در استان را پیگیری می‌کنیم.
محمد محمدپور عمران شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری بهشهر به مشکل نماینده شرکت تعاونی دامداران بهشهر مبنی بر اعتراض دامداران به ثابت ماندن قیمت شیر تا پایان امسال در حالی که دامداران با افزایش قیمت نهاده های دامی مواجه‌ هستند، اظهار کرد: راه‌ها بسته نیست، حمایت ها در حد وسع و منطق کسب و کار وجود دارد، قطعاً دولت هم کمک می کند که این مشکلات مدیریت و حل شوند.
وی با بیان اینکه امکان تامین مالی و فاینانس پروژه های تجاری و صنعتی وجود دارد، تصریح کرد: از این بابت به همه افرادی که می خواهند سرمایه گذاری داشته باشند اطمینان می دهیم؛ برای طرح های کوچک، زیر 20 میلیارد و برای طرح های بزرگ، بالای 20 میلیارد تومان، منابع مالی را تامین می کنیم.
محمدپور افزود: البته کسانی که 5 بار برای طرحی وام گرفته و به معوقه و بدهکاری برخورده باشند، این جا دیگر بانک با احتیاط برخورد می کند.
اجرای 67 پروژه سیل در بهشهر
محمدتقی نورزاد، فرماندار بهشهر نیز با تسلیت شهادت رایزن فرهنگی ایران در لبنان و گرامیداشت هفته بسیج، به بیان فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و عمرانی شهرستان در دو ماه گذشته پرداخت.
وی گفت: در محرم امسال مراسمات دسته روی و عزاداری خوب و منظمی برگزار شد، تجمع بزرگ عزاداران حسینی را برای اولین بار در شهرستان برگزار کردیم، قبل از آن دعای ندبه کشوری را داشتیم، جشنواره انار در 26 مهر به خوبی برگزار شد.
نورزاد افزود: مراسم 13 آبان بدون حاشیه انجام شد، دو تیم کشتی رستمکلا و بهشهر در لیگ کشتی استان توانستند عناوین قهرمانی و سومی را به دست بیاورند که در رقابت‌های کشوری نیز امید به قهرمانی دارند.
فرماندار بهشهر با اشاره به سیل 22 مهر سال گذشته و انجام شدن 67 پروژه در این خصوص، اظهار کرد: اقدامات پیشگیرانه نظیر دیواره سازی رودخانه برزو، ایجاد سرشاخه گیر در رودخانه بز پل و آزادسازی و دیواره سازی رودخانه فراشمحله و کوی کارکنان دولت، جهت جلوگیری از حوادث مشابه، انجام شد.
وی افزود: پروژه برق رسانی به بخش یانه سر در حال اتمام بوده و به زودی مردم این بخش پس از سال ها، دیگر مشکل قطعی مکرر برق نخواهند داشت.
نورزاد از روند رو به شد کارخانه کمپوست، طرح انتقال صنایع از داخل شهر به شهرک صنعتی، آسفالت کوچه های مجتمع های 870 واحدی مسکن مهر و پیشرفت بیش از 95 درصدی سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد خبر داد.
فرماندار بهشهر بر دوگانه سوز کردن سیستم حرارتی ادارات، نهادها و سازمان ها تاکید کرد و گفت: باید برای حوادث احتمالی آماده باشیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com