افزایش قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد غیرمنطقی است

افزایش قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد غیرمنطقی است
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازار استان را به حال خود رها کرده‌ایم و همین روزهاست که قیمت‌ها از جمله مرغ سر به آسمان می‌گذارد.
ولی دهبانی‌نژاد شامگاه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست معاون برنامه‌ریزی استاندار و در غیاب خادمی رئیس این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: این افزایش قیمتی که شما آقایان در ستاد تنظیم بازار از آن به عنوان افزایش طبیعی یاد می‌کنید غیر منطقی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد که به شدت نسبت به این موضوع اعتراض داشت و به صورت ایستاده و با شور و حرارت خاصی آن را بیان می‌کرد، افزود: بیایید از خودتان بپرسید که چه شده پس از سه ماه که استاندار تغییر کرده قیمت مرغ از چهار هزار و 800 تومان و نهایتاً 5 هزار تومان به هفت هزار تومان و بالاتر افزایش یافته است.
دهبانی‌نژاد تصریح کرد: در نشست ستاد تنظیم بازار در دوره گذشته می‌دیدیم که گوشت و پوست و بال و جگر و حتی خون مرغ را هم محاسبه می‌کردند و آن گاه قیمت اصلی مصوب می‌شد و امروز دلیلی ندارد که پس از گذشت سه ماه مرغ با قیمت بیش از هفت هزار تومان به دست مردم برسد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نمی‌دانم چه دستی در کار است که در نشست ستاد تنظیم بازار استان همیشه باید از موضوع کلیشه‌ای میوه شب عید سخن به میان آوریم در حالی که پرتقال وارداتی از استان‌های دیگر را سه روز هم نمی‌توانیم در استان نگهداری کنیم.
وی تصریح کرد: مگر به غیر از این است که بازار استان را به حال خود رها کرده‌ایم و نظارت چندانی بر آن نداریم.
دهبانی‌نژاد در پاسخ به انتقاد برخی از اعضای جلسه که از وی راهکار می‌خواستند، تصریح کرد: من اعمال قانون می‌کنم و شما وظیفه دارید که راهکار بدهید تا این افسار گسیختگی را در بازار نداشته باشیم و اگر قرار بود من راهکار بدهم پس شما چه کاره‌اید و لذا می‌بایست جای ما را با هم عوض می‌کردند تا قادر به ارائه راهکار باشم.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com