افزایش صادرات فراورده های مرغداری برزیل به خاورمیانه

افزایش صادرات فراورده های مرغداری برزیل به خاورمیانه
در سال های اخیر، خاورمیانه از معدود مناطقی است که واردات گوشت مرغ برزیلی را افزایش داده است .
به گزارش اتحادیۀ مرغداری برزیل Ubabef، از اول سال 2013 میلادی تا کنون کشورهای خاورمیانه 094 / 1 میلیون تن گوشت مرغ از برزیل وارد کرده اند که نسبت به دورۀ مشابه در سال گذشته 3 / 7 درصد افزایش در حجم واردات داشته اند . در همین مدت ، برزیل 815.200 تن صادرات به آسیا داشته که 3 / 5 درصد کمتر از همین دوره در سال گذشته بوده است .
افریقا نیز که سومین کشور وارد کننده محسوب می شود نسبت به سال گذشته 9 / 14 درصد کاهش در واردات خود داشته است . صادرات گوشت مرغ برزیلی به کشورهای عضو اتحادیۀ اروپا نیز در مجموع 302.800 تن کاهش داشت .
در مجموع  با 856 / 2 میلیون تن صادرات گوشت مرغ ،2 درصد کاهش در صادرات برزیل نسبت به دورۀ مشابه در سال گذشته ،  به چشم می خورد .
طبق اظهارات مدیر فروش اتحادیۀ مرغداری برزیل (Ubabef)، افزایش صادرات فراورده های برزیلی به خاورمیانه در نتیجۀ اعتبار و عملکرد قوی است که فراورده های مرغداری برزیل در منطقه به دست آورده است . وی با اشاره به رقابت شدید تولید کنندگان اتحادیۀ اروپا و تولید کنندگان برزیلی در صادرات فراورده های مرغداری به خاورمیانه اذعان داشت : " ما مدت زمان طولانیست که با کشورهای خاورمیانه همکاری داشته ایم و برزیل عمده ترین تأمین کنندۀ نیازهای گوشت مرغ در این منطقه محسوب می شود. "
بزرگترین وارد کنندۀ فراورده های مرغداری برزیل ، کشور عربستان سعودی است که از مجموع 094 / 1 میلیون تن صادرات برزیل به خاورمیانه ، 509 هزار تن به این کشور صادر  می گردد .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com