افزایش سی درصدی ذخایر گوشت مرغ

افزایش سی درصدی ذخایر گوشت مرغ
معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با تاکید بر تثبیت قیمت گوشت مرغ، از افزایش 30 درصدی ذخایر گوشت مرغ و افزایش توزیع آن در سراسر کشور خبر داد.
مجتبی فراهانی گفت: نهاده های دامی و خوراک دام به میزان کافی و با نرخ دولتی در اختیار مرغداری ها و دامداری ها قرار گرفته است.
وی با اشاره به جوجه ریزی مناسب در مرغداری ها و ذخیره سازی مناسب گوشت مرغ افزود : همزمان نظارت بر قیمت ها به ویژه درباره گوشت مرغ تشدید شده است و با عواملی که تلاش کنند ، بازار گوشت مرغ را درآستانه ماه مبارک رمضان دستخوش افزایش قیمت کنند برخورد خواهد شد.
معاون سازمان حمایت گفت : با اقدامات نظارتی ، حباب ایجاد شده در گوشت مرغ از بین رفت و قیمت گوشت مرغ نیز حدود شش تا هفت درصد در مقایسه با هفته های گذشته در کشور کاهش یافته است.
فراهانی ، توزیع مرغ منجمد ذخیره شده را که با حجمی بیشتر از گذشته در سراسر کشور ادامه خواهد یافت در تنظیم بازار گوشت مرغ موثر دانست و افزود :مردم مطمئن باشند گوشت مرغ بیشتر از سالهای گذشته و با قیمت پارسال عرضه خواهد شد و هیچگونه افزایش قیمت گوشت مرغ نیز نخواهیم داشت.
معاون بازرسی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با هشدار به سودجویانی که درصدد افزایش قیمت ها و اختلال در بازار هستند ، گفت : سازمان حمایت با همکاری
دستگاههای نظارتی به شدت و با قاطعیت با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد و همزمان با افزایش عرضه ، بازرسی ها نیز تشدید خواهد شد.
 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com