افزایش تولید مرغ برای تولیدکنندگان درد سرساز شد

افزایش تولید مرغ برای تولیدکنندگان درد سرساز شد
رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری مرغداران کشور گفت: در حال حاضر مرغ مازاد در مرغداری‌ها مانده و کشتارگاه‌ها هم تمایلی به خرید ندارند و قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ به 2هزار و 600 تومان رسیده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران محمد یوسفی اظهار داشت: به دلیل افزایش تولید مرغ به 150 هزارتن در ماه مبارک رمضان، حدود 30 هزار تن بیش از نیاز داخل کشور تولید شد، از طرفی به  خاطر کاهش تقاضا بعد از آن که همه ساله اتفاق می‌افتد، مرغ مازاد دست تولیدکنندگان مانده است.
وی افزود: کشتارگاه‌ها نیز به اندازه نیاز روزانه خودشان کشتار می‌کنند، بنابراین عرضه بیشتر از تقاضا برای تولید کنندگان دردسرساز شده است.
یوسفی افزود: عواقب ماندن مرغ در مرغداری، افزایش مرغ و افزایش هزینه تولید است، از سوی دیگر امکان وجود باقیمانده دارویی در این گونه مرغ‌ها بیشتر شده است.
یوسفی ادامه داد: اگرچه مرکز پشتیبانی امور دام اقدام به خرید مرغ مازاد می‌کند، اما ساز و کارهایی که برای خرید تعریف کرده و نیز به دلیل پایین بودن قیمت خرید استقبال زیادی نمی‌شود.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری مرغداران کشور تصریح کرد: در حال حاضر قیمت مرغ آماده طبخ در بازار به 2 هزار و 600 تومان رسیده و به صورت زنده نیز 1900 تومان عرضه می‌شود .
 
نظرات شما
  •  

    - گفت : ۹۰/۰۶/۲۱

    لطفا دروغ ننویسید.
    کدوم مرغداری الان مرغ زنده اش رو 1800 می ده من 40 تا سالن می خوام
    همین الان

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com