افزایش بهای گوشت بدلیل افزایش کرایه حمل و نقل است

افزایش بهای گوشت بدلیل افزایش کرایه حمل و نقل است
در حال حاضر بهای گوشت گوسفندی هر کیلو بین 24 هزارو پانصد تا 25 هزار تومان تحویل به مغازه دار و 28 هزار تومان تحویل به مشتری است.
رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: افزایش بهای گوشت بدلیل رشد کرایه حمل و نقل است.
علی اصغر ملکی، رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در پاسخ به این پرسش که چرا بهای گوشت گوسفندی در آستانه شب عید افزایش پیدا کرده اظهار داشت: بدلیل ازدحام و افزایش تقاضا از سوی مردم و نیز گران شدن کرایه حمل و نقل بهای گوشت گوسفندی بین 2 تا 3 درصد رشد داشته است.
وی افزود: پیش از این کرایه حمل دام از شهرستان به تهران حدود 400 هزار تومان بود اما بدلیل اینکه هم اکنون از تهران باری برای شهرستان ها نیست و یک مسیر را بدون بار باید بروند راننده ها 700 هزار تومان مطالبه می کنند و این موضوع  باعث رشد 2 تا 3 درصدی بهای گوشت گوسفندی شده است.
ملکی با اشاره به نرخ گوشت در بازار گفت: در حال حاضر بهای گوشت گوسفندی هر کیلو بین 24هزارو پانصد تا 25 هزار تومان تحویل به مغازه دار و 28 هزار تومان تحویل به مشتری است.
ریس اتحادیه گوشت گوسفندی در پاسخ به این پرسش که چرا در فروشگاههای زنجیره ای نرخ گوشت های بسته بندی شده متفاوت و گرانتر است افزود: نظارت بر این فروشگاهها از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می شود و به اتحادیه ارتباطی ندارد.
وی در خاتمه پیش بینی کرد؛ با توجه به بارندگی های اخیر و وضعیت مناسب مراتع سال آینده مشکلی در مورد کمبود دام نخواهیم داشت البته در صورتی که مسئولین همچنان برای خروج دام از کشور مجوزی صادر نکنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com