افزایش اهمیت شفاف سازی زنجیره تولید گوشت هلند

افزایش اهمیت شفاف سازی زنجیره تولید گوشت هلند
ششمین نسخه چاپی گزارش شرکت ویون به نام " Vion Consumer Monitor " نشان می دهد که مشتریان در مورد کیفیت گوشت هلند بسیار مثبت نگر هستند: بیش از 65 درصد مشتریان این گوشت را "عالی" ارزیابی کرده اند.
جنبه هایی که بیشترین تاثیر را روی نظرات مشتریان در زمان خرید گوشت دارند کیفیت گوشت، نمایش منظم در قفسه های فروشگاه، اعتماد به خرید تکه خوب گوشت و قیمت مناسب آن می باشد.

شفافیت زنجیره غذاییVion Consumer Monitor
همچنین نشان داده است که اعتماد مشتریان به تولید گوشت در هلند بسیار بالا است. قبلا تحقیقات نشان داده بود که در ابتدای ژوئن، مصرف کننده ها بسیار از تاثیر خود بر زنجیره غذایی آگاه شده اند: در سوپرمارکت های هلند، فروش گوشت و فرآورده های گوشتی با شعار " Beter Leven" (زندگی بهتر) نسبت به سال گذشته بسیار افزایش یافته است.

گوشت: خوش طعم ترین بخش غذای داغ
در مطالعه ای که بر روی 2500 خانوار انجام شده، بسیاری گوشت را خوش طعم ترین قسمت غذای داغ می دانند. قبل از این، مصرف کننده ها هرگز گوشت را به عنوان بخش ضروری غذای داغ نمی دانستند. این حقیقت وجود دارد که نگاه منتقدانه مشتریان هر روز بیشتر می شود اما در حال حاضر قطعا گوشت را تحسین می کنند. ارائه تنوع کافی و تضمین کیفیت محصول کمک می کند تا گوشت حتی در آینده نیز پرطرفدار باقی بماند.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com